Kör som du sa orginal cleant FFS! blir riktigt läckert isf började precis läsa tråden så är inte med i upd. men sjukt trevlig tråd att läsa! längtar tills jag kommer till sista sidan (A) haha
Så. Viktorson har i kväll även svarvat bussningarna till gångjärnen på förarsidan som skall lösa problemet med hänget på dörren. får se om vi kollar på d ikväll eller i morn. men i helgen blir d iaf lack på Bagga,dörrar,framskärmar och huv
HUR många gissar på att Posten som VANLIGT ! har Fuckat upp sig och skickat det till fel utlämningsställe och returnerat det till centralen i härryda ?? har nu hela jävla helgen på mig att skriva ett vansinnigt mail till Posten, HUVUDEN SKALL RULLA !!!!! :@
Hahah, USCH! det kan jag tänka mig, finns räätt så många oseriösa oerfarna där Jobbar själv på posten ( ; hihi.
Vilket vackert o genomtänkt bygge,fan du far ju fram som en påtänd Mick Jagger på världsturnè. Fan nu fick jag mekfeber,får nog ta o hotta till frugans clio 97:a
Kör som du sa orginal cleant FFS! blir riktigt läckert isf började precis läsa tråden så är inte med i upd. men sjukt trevlig tråd att läsa! längtar tills jag kommer till sista sidan (A) haha
faaaaan va du har skrivit =P haha. tackar och bockar. hoppas du gillar trådarna på bilen
mattisbig45 skrev:
Vilket vackert o genomtänkt bygge,fan du far ju fram som en påtänd Mick Jagger på världsturnè. Fan nu fick jag mekfeber,får nog ta o hotta till frugans clio 97:a
hahaha. ja när motivationen finns så går d undan utav bara fan. har ju slängt ihop min megane på två dagar nu me ny låda och bröte. som sagt, när man orkar går d grymt fort
mycket vackert ;D man längtar ju bara tills färgen kommerpå
oja. skall se om det kan hända något här i veckorna framöver. har fortsatt lite pill med meganen innan den e helt klar.. blir la inte helt klar då men..
har jobbat men rallymotorn igår och idag. så skall ner nu igen och försöka få igång sprut och gnista. jävla mekk då kablarna verkar ha vart skrivna i fel ordning. så fick öppna upp härvan så jag förstod mig på vart fan skiten gick och vad som var vad
Häer kommer en uppdatering, har nu fått hem mina skivor ! mycket lycklig så nu drar jag igång igen här, har legat nere ett tag på grund av meganen osv. men nu jävlar.
ser säkert pyttesmå ut nu, men dem fyller ut heelt ok !
Började snida på fästen till vingen, har här redan gjort ett fäste som en Beta modell, nu fixar jag dem riktiga som blir lite bättre finnich på
dessa är verktygen man behöver för att snida till ett par MYCKET avancerade ställbara vingfästen ,D
första konsollen klar
simpelt men kommer nog funka finfint
sååå, klara. nu återstår bara uppborrning av fästhål och hål för inställning. mycke najs bidde det !
Nu börjar det ta sig! Kul å se. Huven bör du ta patent på snarast!
ajemän, nu är jag igång igen haha du menar Gälen ? den kommer bli sketacool på bilen när den e klar ! blir endel spacklanda för att få gälen riktigt bra, nu är d lite småfel på den =/ men men ! det är inte så JÄVLA noga när allt kommer kring