har du inte tagit dina P-pillar Imprazern eller vad är det med dig ?! Japp det är AP-Racing skivor
vinklarna utmätta
Utmärkt för hålen. borrade och upptäckte att d blev helt skit. den breda raden skulle ju fan vart längst ut. så kasserade denna och gjorde om och rätt !
Mycket bätter ! såg helt fel ut med den lilla raden längst ut
Och allt det där gjort utan pelarborr? när kommer du förbi?
jäpp. satt på knä på golvet med fästena mot en träplatta som mothål. funka LITE bättre när jag förborrade =P
fixade vingfästena i går. blir nog mycket bra. gör här en mock-up på en annan bil så jag slipper repa min
ser ut som änglavingar
utmätta och sitter här på millimetern rätt mot varan
Alien stuff @ Viktorson. åkte dit för att få hjälp med svetsning av infästning. min svets är tillfälligt paj -___-
sås ! då var d klart. nu återstår bara resten. skall nog göra en snygg täckbricka/distans. nu håller jag ut fästet så man ser muttrarna, skall sitta dikt an mot dem sen. kommer bli skeeeeeeeeetabra detta serru ! det fina i kråksången är även det att om jag tar bort stora vingen kan jag lägga på min originalvinge, och den täcker muttrarna cleant
Men faan Defcon ! Hur kan jag missa denna tråd Vilket jobb du lägger ner på bilen. Kul att se
Jag ska få ärva syster Blåa GTE i sommar. Den är ruskigt sliten men ska fräshas till och få i rullning igen
Lycka till med bilen. Detta kommer följas !
haha, kan det ha att göra med att tråden heter typ något helt ointressant som "projekt renault 5" när jag startade tråden ville jag att den skulle vara lite hemlig, men nu är d inte så intressant längre, så nu borde den typ heta "Sveriges värsta renault 5 med dogbox osv" typ =P naa, tycker mer renaultfolk borde ha koll, men den e väl rätt anonym så kanske inte så lätt att hitta =P jasså ? skoj vad planeras ?
Men faan Defcon ! Hur kan jag missa denna tråd Vilket jobb du lägger ner på bilen. Kul att se
Jag ska få ärva syster Blåa GTE i sommar. Den är ruskigt sliten men ska fräshas till och få i rullning igen
haha, kan det ha att göra med att tråden heter typ något helt ointressant som "projekt renault 5" när jag startade tråden ville jag att den skulle vara lite hemlig, men nu är d inte så intressant längre, så nu borde den typ heta "Sveriges värsta renault 5 med dogbox osv" typ =P naa, tycker mer renaultfolk borde ha koll, men den e väl rätt anonym så kanske inte så lätt att hitta =P jasså ? skoj vad planeras ?
Det är bara att inse renault blir inte intressanta i sverige, du och jag håller på med dom mest ombyggda i sverige, men det kvittar,hade det varit en rostig bmw man skulle stoppa i en lite större motor i så hade det varit världens mest intressanta tråd typ.. skall vi kolla effekt mässigt så kanske vi inte kommer att ha så mycket effekt att alla blir intresserade av det, kollar man vikteffekt så pratar vi annat, det som gör dit bygge så annorlunda än mitt är jobbet du lägger ner på att få allt snyggt, mitt bygge är ju inte så tillsnyggat , men sveriges starkaste R5 känns ganska roligt det åxå motorbygget har iaf kapacitet för 300+ med dom grejorna jag har
Det är bara att inse renault blir inte intressanta i sverige, du och jag håller på med dom mest ombyggda i sverige, men det kvittar,hade det varit en rostig bmw man skulle stoppa i en lite större motor i så hade det varit världens mest intressanta tråd typ.. skall vi kolla effekt mässigt så kanske vi inte kommer att ha så mycket effekt att alla blir intresserade av det, kollar man vikteffekt så pratar vi annat, det som gör dit bygge så annorlunda än mitt är jobbet du lägger ner på att få allt snyggt, mitt bygge är ju inte så tillsnyggat , men sveriges starkaste R5 känns ganska roligt det åxå motorbygget har iaf kapacitet för 300+ med dom grejorna jag har
nä jag vet, renault är sedd som skit av folk.. men det har väl aldrig funnits någon riktigt "extrem" innan heller ? renault får alldeles för lite uppmärksamhet tycker ja. elmia nästa år ? kan inte renault klubben fixa något ?? ser fram emot att köra min skapelse iaf =P
*** EDIT: haha vadå piller ;P glömde lägga min smile ;D + jag sitter ju och biter på naglarna här hemma för jag vill se det bli klart
näää du lät så jääävla bitchig ju ! jag vet !!! SCF är om en månad !`?!?!?!!!!!!! jag har bråttom ! typ stressad ANINGEN. kommer fan dra dit den med bärgaren om jag inte har den besiktigad !
*** EDIT: haha vadå piller ;P glömde lägga min smile ;D + jag sitter ju och biter på naglarna här hemma för jag vill se det bli klart
näää du lät så jääävla bitchig ju ! jag vet !!! SCF är om en månad !`?!?!?!!!!!!! jag har bråttom ! typ stressad ANINGEN. kommer fan dra dit den med bärgaren om jag inte har den besiktigad !
hahaha såg det ;D men va för jag glömde smiles Japp, så det blir att skynda dig hahhaha ja det får du verkligen göra, för jag ska vara där och se bilen
asså, kommer du till scf borås ? jo, jag har liiiite bråttom nu asså. men kommer inte byta motor osv, kommer bara ha den "klar" på utsidan. resten kommer senare i sommar hoppas jag. men den kommer ändå vara körduglig, men med trimmad originalmotor
asså, kommer du till scf borås ? jo, jag har liiiite bråttom nu asså. men kommer inte byta motor osv, kommer bara ha den "klar" på utsidan. resten kommer senare i sommar hoppas jag. men den kommer ändå vara körduglig, men med trimmad originalmotor
Klart jag gör är ju nära göteborg så och man vill ju se bilen IRL men du har lack tiden nu? skit i motorn, bara du kan rulla med den och så man får se den IRL ;D det kommer ju mer träffar ;D även i göteborg du kan rulla ner till