v80_ecke skrev:
bara en liten fråga defcon! ska du sätta på plast på den eller? för ni som inte vet vad jag menar så är det det sk rallybodykitet som fanns på dessa bilar då dom tävlades med.
åååh va du är jobbig. nu måste jag ju förklara -____-
Shär ligger d till; nej, inge plast på bilen ! den skall hållas originalfräch på utsidan. blir nog inte ens K-tec's kitt.
Du tänker på Kittet som satt på R5 Turbo 2, det finns inte till denna, då det hör till den tidigare karossen, men det finns ett kitt som DP sport i frankrike har tagit fram som e snarlikt turbo 2ans kitt. kallas Evo 2.
dessa bilarna (mk2(min)) har bara haft ett bodykitt avsett för tävling och det är F2000 kitttet har jag för mig att d hette, och d e så jääävla gräsligt. har runda skärmbreddare och är allmänt hemskt... och i övrigt så kör dem flesta med original kjolpaket
hoppas jag inte rörde till d mer än nödvändigt nu =P
men har ju gått i tankarna på att bredda min med Evo 2 kittet... men blir inte så på denna bilen. den skall va clean och fräch.
brutalt breddad kommer meganen bli om jag får som jag vill.
Tackar för frågan iaf =P
En R5 Turbo 1/2
En R5 mk 2, den senare karossen med Evo 2 kitt påhittar ingen bild på d andra kittet då jag inte sparat ngt pga av att d e för fult =P
SpeedOfLight skrev:
Måste säga att detta är ju onekligen bland de stilrenaste motor jag sett på länge.. ska bli kul att följa projektet.
ooh tack ! det var nog d bästa betyget jag kunde få på motorn ^^ clean e precis det jag är ute efter
saablover_1 skrev:
tävlar bara med saab annars har jag golf:P
åhfan

säger inte att saab e skit. dem gör bra bilar som alla andra.