Inför: Blackrace 12/9 - Borås

MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
31 augusti 2009 · 2 362 Inlägg

Enligt http://www.shraboras.se/:

Tid: 17-21
Datum: 12/9

Funderar på tiden,  om dom kunde kanske lägga det lite tidigare, det är säkert mörkt vid 19.30-20 utan problem, eller? Vet hur det var förra året nämligen.


Jag funderar att testa min s13 om jag får mitt grenrör tillsdess smile
Om inte så kommer jag nog befinna mig på plats med kameran!

Vilka kommer?

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
-Sjoblom- snel hest
31 augusti 2009 · 152 Inlägg

Ja lite tidigare kanske hade vart bra.. Men jag dyker nog upp, sålänge pärlan inte har rasat eller något innan dess wink

Opel Ascona B "Bwopel" (1977)
Volkswagen Bubbla "BAW" (1968)
Jeep Cherokee chief "Chefen" (1979)
Stefan Varberg Supraman
1 september 2009 · 2 300 Inlägg

Hoppas det blir riktigt många som kör för fick höra "bakvägen" att om det inte kommer bra med folk och kör så kommer dom lägga ner blackrace i borås.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
1 september 2009 · 2 362 Inlägg

Stefan Varberg skrev:
Hoppas det blir riktigt många som kör för fick höra "bakvägen" att om det inte kommer bra med folk och kör så kommer dom lägga ner blackrace i borås.

Det låter ju inte kul.. Förstår inte varför folk inte vågar.  Jag kommer göra det bara för skojs skull och för att testa!

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
christofferedil Yellow bug!
1 september 2009 · 1 640 Inlägg

Folk är för snåla helt enkelt roll


Samt att det är en brist på "ork" till det mesta här i Borås. Man "känner inte riktigt för det" idag.

Blackrace brukade ju va kul, med en del variation på bilar. Men i år har det varit värdelöst tongue

Senast redigerat av Edil_ (1 september 2009)

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
sunkmaster
5 september 2009 · 344 Inlägg

jag tror det kan vara såhär att det behöver anordnas lite annat också inte bara dragrace för jag tror folk "tröttnar" litegrann. det händer liksom inget mer om ni fattar hur jag menar. nu menar jag inte att blackrace e tråkigt på nåt sätt alls och det e skitbra att det finns folk som både vill och orkar lägga ner tid på att fixa så folk får köra. men ibland kanske det kunde vart kul att tex få testa konbana och lite sånt, men då krävs det ju yta och och lite sånt. det e iaf en anledning som jag tror att folk inte kommer längre. sen har ju vädret en stor betydelse.

Senast redigerat av sunkmaster (5 september 2009)

Opel Admiral "OmegaAdmiralen" (1970)
christofferedil Yellow bug!
5 september 2009 · 1 640 Inlägg

sunkmaster skrev:
jag tror det kan vara såhär att det behöver anordnas lite annat också inte bara dragrace för jag tror folk "tröttnar" litegrann. det händer liksom inget mer om ni fattar hur jag menar. nu menar jag inte att blackrace e tråkigt på nåt sätt alls och det e skitbra att det finns folk som både vill och orkar lägga ner tid på att fixa så folk får köra. men ibland kanske det kunde vart kul att tex få testa konbana och lite sånt, men då krävs det ju yta och och lite sånt. det e iaf en anledning som jag tror att folk inte kommer längre. sen har ju vädret en stor betydelse.

Finns ju många fina perfekta ytor i Borås, synd att ingen släpper till lite och låter någon arrangera en konbana. Ungefär som GBRT fick tillstånd nere i Göteborg och anordnade det helt lagligt..

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
sunkmaster
5 september 2009 · 344 Inlägg

Edil_ skrev:

sunkmaster skrev:
jag tror det kan vara såhär att det behöver anordnas lite annat också inte bara dragrace för jag tror folk "tröttnar" litegrann. det händer liksom inget mer om ni fattar hur jag menar. nu menar jag inte att blackrace e tråkigt på nåt sätt alls och det e skitbra att det finns folk som både vill och orkar lägga ner tid på att fixa så folk får köra. men ibland kanske det kunde vart kul att tex få testa konbana och lite sånt, men då krävs det ju yta och och lite sånt. det e iaf en anledning som jag tror att folk inte kommer längre. sen har ju vädret en stor betydelse.

Finns ju många fina perfekta ytor i Borås, synd att ingen släpper till lite och låter någon arrangera en konbana. Ungefär som GBRT fick tillstånd nere i Göteborg och anordnade det helt lagligt..

det hade vart kul om det kunde fixas så man fick köra konbana i borås. typ en hel dag me både utställning och körningar typ. då tror jag det hade kunnat komma en del folk.

Opel Admiral "OmegaAdmiralen" (1970)
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
5 september 2009 · 2 362 Inlägg

* Blackrace
* Konbana
* Uställning

En heldag, det hade varit kul smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
-Sjoblom- snel hest
6 september 2009 · 152 Inlägg

Lär köra med min bmw om den inte pajjat innan eller nåt tongue..ska försöka få med lite annat folk, vore jävla tråkigt om det läggs ner!

Opel Ascona B "Bwopel" (1977)
Jeep Cherokee chief "Chefen" (1979)
Volkswagen Bubbla "BAW" (1968)
sunkmaster
6 september 2009 · 344 Inlägg

MadeByMe skrev:
* Blackrace
* Konbana
* Uställning

En heldag, det hade varit kul smile

låter ju grymt kul. plus att det kunde vart såndär marknad som det brukar vara på utställningar och lite sånt. jag hade lätt vart där hela dan smile

Opel Admiral "OmegaAdmiralen" (1970)
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
6 september 2009 · 2 362 Inlägg

Dock så har jag nog lite svårt att komma.. yttligare problem med bilen i natt ^^

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
ms855 Avstängd
6 september 2009 · 48 Inlägg

Kom ner på GSR körningar så lovar vi att det blir mer en bara 201m det blir precis vad ni vill
kom med förslag så ordnar vi Väl mött GSR CRew

rudhem
7 september 2009 · 188 Inlägg

vi är ett par som kommer från skara. det är riktigt kul där..

Ledsjö Outlaw´s
christofferedil Yellow bug!
7 september 2009 · 1 640 Inlägg

ms855 skrev:
Kom ner på GSR körningar så lovar vi att det blir mer en bara 201m det blir precis vad ni vill
kom med förslag så ordnar vi Väl mött GSR CRew

Men nu vill vi ha något kul i våran vackra stad också roll

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
von_blad
8 september 2009 · 461 Inlägg

Skulle vart kul att komma! Vad kostar det att köra? Skulle vart kul att köra bara för skojs skull.. smile

BMW - Better Make Way
Volvo S60 t5 "Summum" (2006)
Ghost Rider
8 september 2009 · 466 Inlägg

kommer nog förbi och kikar och blir jag sugen så kanske jag drar några repor

Christer *Dieselkungen*
BMW 430D Grand Coupe "Dieselmonstret 2.0" (2015)
North
8 september 2009 · 824 Inlägg

Jag tänker köra iaf smile

pierrejonssonagren Ansvarig utgivare för Borås Nyheter
8 september 2009 · 412 Inlägg

von_blad skrev:
Vad kostar det att köra?

200:- brukar det kosta

‹«‹ • Pierre Jönsson Ågren • ›»›
Volvo S60 Polestar "3.0L T6 AWD" (2015)
Stefan Varberg Supraman
8 september 2009 · 2 300 Inlägg

MadeByMe skrev:
* Blackrace
* Konbana
* Uställning

En heldag, det hade varit kul smile

Jag e på två dagar går med bra smile
Största träffen i västsverige smile

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang