Nu har det kommit till det stadiet att jag måste ha ett annat garage att stå i. Garaget hemma är för litet helt enkelt och jag kan endast utföra enklare saker på bilen där.
Situationen är så att GTI:n jag köpte för någon vecka sedan behöver mer omfattande ombyggnad och reparation, dessutom har jag inte plats för den nu.
Så min fråga är simpel, finns det någon / något glatt gäng som också bygger bil och har plats i någon garagelokal i Göteborgsregionen för ännu ett bygge? Jag skulle vara mycket tacksam om det finns någon som kan ställa upp med plats, hjälp vid behov osv.
Har ni något att erbjuda är ni välkomna med mer info till mig via PM
En lägeskoll, Efter mycket om och men funkar bilen bra i maskineriet igen, lite pill kvar med kupéfläkt men den går iaf framåt som den ska
Detta medför att bilen nu kommer användas som bruks och inte kommer jobbas något med förän till våren, allt krut kommer nu läggas på att hinna klart med Gti:n till våren
Ni ska dock inte tro att denna är klar för de! Till våren blir det breddade plåtisar bl.a. till denna
På återseende / Eric
Edit: Kommentera och stötta båda mina projekttrådar nu
Dalhems har ju huv-bh'ar nu också! Det är nästa grej jag ska beställa till min Golf!
Yes hörde detta! Synd bara att det bara finns i svart än så länge, ska nog köra med en beige på Gti:n, sen vet jag inte vad dom kostar här än men vet att 500:- från tyskland inte är speciellt farligt
är det bara jag som ser att hela tråden är dubbel. snyggt bygge btw
Joo men det är för att vissa gillar att ha alla updates på samma ställe och slippa se alla kommentarer osv och även slippa bläddra igenom hela tråden för att leta efter updates, medans andra gillar precis de jag just skrev