Inför: Bilträff/ utställning i Ljungby | 3 Okt kl. 11.00

OsbyPadde
15 september 2009 · 63 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/15280/764042_sst9vs.jpg

Bilvårdscenter Group Car Show

Plats Bilvårdscenter Group | Märta Ljungbergsvägen 54, Ljungby

Datum Lördag 3 Oktober  2009

TidKlockan 11.00–15.00

Tvätt och inskrivning från klockan 8.00

Prisutdelning ca klockan 14.30

Entré Fri entré.

Program Utställning med bedömning. Dem 3 finaste bilarna kommer att vinna pris på något av det vi har att erbjuda i vårt sortiment.

Övrigt Bilvårdscenter Group kommer att köra en del erbjudanden och även 15 % på hela sitt sortiment om man tar tillfället i akt och bokar in under denna dag. Vi kommer att ha ett par bilar på plats som är behandlade utav oss så att ni som är intresserade har en möjlighet att ta del av detta. Även Däckia & Bilstereoshopen (www.bilstereoshopen.se) kommer att finnas på plats för att visa upp en del av sitt sortiment.

Utställare Ni som vill vara med och ställa ut era bilar är välkomna att höra av sig till mig (Patrik) eftersom vi har begränsat med plats till ca 45- 50 bilar. Vi är ute efter utställningsbilar, så har ni en sådan är ni varmt välkommen att ställa ut.

Vilka gäller detta? Detta gäller alla som har ett intresse av bilar. Det finns ingen specifik åldersgrupp detta passar utan alla är varmt välkomna! Ungdomar, Vuxna med familj, släkt & vänner. Vi vill ha hit mycket folk så det blir bra stämning.

Platsbeskrivning Bilvårdscenter Group ligger på Märta Ljungbergsvägen 54, Ljungby. Kommer du från McDonalds vid infarten så följ vägen genom centrum. Ta rakt fram i rondellen och följ vägen ca. 1 km så har ni det på höger sida av er precis intill Shell/7 Eleven.

Vägbeskrivning Här hittar du karta:
http://hitta.se/LargeMap.aspx?var=m%e4r … 54+ljungby

Parkering Det finns parkeringar på nära avstånd för folk som kommer för att titta.

Arrangör: Patrik Malm | Bilvårdscenter Group. Kontaktas via PM eller skriv ett inlägg. www.BilvardscenterGroup.se

Vill du vara med och ställa ut på Bilvårdscenter Group Car Show i Ljungby? Kontakta Patrik för anmälan av din bil eller av intresse för monitorplats osv.

Senast redigerat av OsbyPadde (23 september 2009)

race Race For Fun!
16 september 2009 · 379 Inlägg

Jag hade ju tänkt ställa av bilen nu siste september men får se lite hur jag gör, tack för inbjudan iallafall smile

R.I.P Paul Walker
Race 350Z For Fun
Marcus_89 Biltokig elektriker
16 september 2009 · 3 352 Inlägg

Kommer nog och kollar, min volvo är avställd då, men är ju ingen utställningsbil heller tongue

nosslin
16 september 2009 · 85 Inlägg

jag kommer;)

Arcangelus <3 Japs
16 september 2009 · 680 Inlägg

Jag kommer!

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan
Toyota Supra MKIV "Clean and Raw" (1994)
T_modee
17 september 2009 · 482 Inlägg

Klart man kommer! Jag kommer ställer ut min volvo 850 T5 med.
Roligt att de blir fler träffar i lilla Ljungby wink


MVH
Thimmy Modee

Senast redigerat av T_modee (17 september 2009)

OsbyPadde
17 september 2009 · 63 Inlägg

Hejsan. Tack för det visade intresset hittills ! smile Det är ca. 15 bilar nu som är preliminärt intresserade som har hört av sig ! Men vi vill ha mera mera mera smile
Vi hoppas på dag med fint väder & många fina bilar så folket där ute, tveka inte ! smile

Tack alla som hört av sig ! smile

Hypno Hypno
17 september 2009 · 28 Inlägg

Här är en som kommer och visar upp sin bil ^^ är dock avställd men det finns just släp smile

Hypno, over 'n out
volvo-850
17 september 2009 · 15 Inlägg

Jag o SilverDevil kommer så klart med

white pearl
OsbyPadde
17 september 2009 · 63 Inlägg

Det låter kalas smile Varmt välkomna.. Har ni några frågor eller förslag ang något så är det bara att höra av sig !

Mvh

Rydh
18 september 2009 · 59 Inlägg

Jag kan köra dit buggyn så ni har något att polera på annars!

//Rydh

Peter Rydh, Buggy 2,1T
OsbyPadde
18 september 2009 · 63 Inlägg

Du är välkommen Rydh ! smile
(Kolla dina PM)

Sanizz
19 september 2009 ·

Har ingen bil att ställa ut, men kommer nog och tittar förbi om man är välkommen smile

predator666 PREDATOR
19 september 2009 · 3 Inlägg

jag kommer nog att titta förbi, men blir nog så att jag inte kommer att ställa ut BMW:n. Men alltid kul att komma och kolla på vad det finns för erbjudanden.wink

''Riktiga bilar har bakhjuls drift. Framhjulsdrift enbart på gräsklipparn''
Duplo Ford Beroende
19 september 2009 · 19 Inlägg

kommer å kikar lite. kul att det finns intresse för sådana tillställningar i lilla ljungby.

Lev ditt liv på bredden
OsbyPadde
21 september 2009 · 63 Inlägg

Absolut ! smile Ni är alla välkomna till träffen! smile Roligt när det kommer folk och roligt att kunna arrangera lite tillställningar som tillhör folks intresse ! Visar det sig att folk kommer och det blir bra dra så blir detta inte sista gången vi kommer arrangera sådant här! smile Så passa på nu gottfolk att komma. Detta kan bli en av dem sista träffarna för detta året, så välkomna hit !

MVH

OsbyPadde
23 september 2009 · 63 Inlägg

Hej alla bilfantaster. Bilstereoshopen kommer också att finnas på plats för att visa upp en del av sitt sortiment ! Så detta är ett kanontillfälle för er som är intresserade av ljudbygge osv att svänga förbi och ta en titt !

Mvh Patrik

zazza
24 september 2009 ·

Det får bli en premiär för Mustangen !

MrK
26 september 2009 · 407 Inlägg

får jag hem nya bilen så kommerj ag och ställer ut

OsbyPadde
26 september 2009 · 63 Inlägg

Det låter kanon MrK ! smile Du är välkommen !

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang