Inför: Birstaträffen lördagen den 3e oktober

Ohscar
24 september 2009 · 356 Inlägg

Plats: Ica Maxi parkeringen i Birsta
När: 3e oktober
Tid: 22:00

Lördagen den 3e oktober så träffas vi alla en sista gång innan sommaråken ska ställas undan inför den kalla vintern och vägsaltet.

På den här träffen håller vi väl oss precis som vanligt till lagen till 100%!

Glöm inte att.. har du körkort är du vuxen (eller ja du räknas som det iaf), ha omdöme och bete dig vuxet så kommer ingen till skada den här gången heller!

En sista liten notis bara.. flaskor osv som ni tar med dit... tar ni även med hem! ok?

Nog med förmaningar! Nu ses vi den 3e och har skoj!


*edit fick redigera lite då jag tydligen uppmanade folk till olagligheter förut, och så vill vi ju inte ha det!

Senast redigerat av Sauce (24 september 2009)

BMW 2002 "Grupp B Turbo - Dolores VII" (1973)
Jockefors
24 september 2009 · 961 Inlägg

en till tråd ? jag kommer nog upp iaf smile

Pure DieselPower
kebecka Team BJD. (bonnjävelsdriftare)
25 september 2009 · 10 Inlägg

åhh jag kommer nog också upp! big_smile ngn som har två plaster i en finbil? ;D

Behöver din bil plåtas? Nya bilder att förgylla fotoalbumen med? DÅ är jag rätt fotograf för dig!
Kika gärna in på kebeckaphoto.blogspot.com
tal0n Mekaniker/Däckmontör
26 september 2009 · 1 140 Inlägg

jag kommer självklart och avslutar denna fina sommar som vi haft, mycket kul och fint väder har vi haft, så hoppas det kommer mycket fina bilar för en sista träff ska bli stor tycker jag smile..
Mvh

DeeJay_R Märkestekniker
27 september 2009 · 289 Inlägg

klart man infinner sig där! smile

Mokko
27 september 2009 · 286 Inlägg

Kommer upp jag också, kan ju inte missa ett avslut nu här på höstkanten smile

sogat
27 september 2009 · 153 Inlägg

Varför lägger ni det så sent.sad Folk vill ju fota lite medans det är ljust(jag jag jag jag jag) och kanske någon annan.smile

Mokko
28 september 2009 · 286 Inlägg

sogat skrev:
Varför lägger ni det så sent.sad Folk vill ju fota lite medans det är ljust(jag jag jag jag jag) och kanske någon annan.smile

Kan inte göra mycket annat än att hålla med där faktiskt, vore inte dumt att lägga träffen tidigare på dagen/kvällen.

Znurf
28 september 2009 · 207 Inlägg

Alla affärer har stängt 22:00, då är det ingen där förutom väktare (som far runt i butikerna) och de som ska på träffen smile (Ja plus lite poliser brukar åka runt och checka läget), men till nästa birstaträff så kanske det kan kollas över om det går att börja tidigare, men på vintern så är det inte så mycket finbilar ute så då kanske det inte är lika intressant ändå, plus att det blir mörkare snabbare på vintern sad
Det fränaste vore ju att tex flytta hela birstaträffen till Sättna och då kan man ju dels få leka på avsedd plats och dels börja mycket tidigare smile Kanske till och med dela upp träffen i "utställningsområde" och lekplats och en "vanlig" parkering, eller nått, vad vet jag big_smile

CopyCola Tungviktare
28 september 2009 · 111 Inlägg

Znurf skrev:
Alla affärer har stängt 22:00, då är det ingen där förutom väktare (som far runt i butikerna) och de som ska på träffen smile (Ja plus lite poliser brukar åka runt och checka läget), men till nästa birstaträff så kanske det kan kollas över om det går att börja tidigare, men på vintern så är det inte så mycket finbilar ute så då kanske det inte är lika intressant ändå, plus att det blir mörkare snabbare på vintern sad
Det fränaste vore ju att tex flytta hela birstaträffen till Sättna och då kan man ju dels få leka på avsedd plats och dels börja mycket tidigare smile Kanske till och med dela upp träffen i "utställningsområde" och lekplats och en "vanlig" parkering, eller nått, vad vet jag big_smile

Frågan är bara hur många som skulle orka ta sig till Sättna. Fördelen med birsta är att det är lätt att ta sig dit/därifrån vilket nog många uppskattar. roll

Znurf
28 september 2009 · 207 Inlägg

CopyCola skrev:

Znurf skrev:
Alla affärer har stängt 22:00, då är det ingen där förutom väktare (som far runt i butikerna) och de som ska på träffen smile (Ja plus lite poliser brukar åka runt och checka läget), men till nästa birstaträff så kanske det kan kollas över om det går att börja tidigare, men på vintern så är det inte så mycket finbilar ute så då kanske det inte är lika intressant ändå, plus att det blir mörkare snabbare på vintern sad
Det fränaste vore ju att tex flytta hela birstaträffen till Sättna och då kan man ju dels få leka på avsedd plats och dels börja mycket tidigare smile Kanske till och med dela upp träffen i "utställningsområde" och lekplats och en "vanlig" parkering, eller nått, vad vet jag big_smile

Frågan är bara hur många som skulle orka ta sig till Sättna. Fördelen med birsta är att det är lätt att ta sig dit/därifrån vilket nog många uppskattar. roll

Mjo, men de som åker från andra städer bryr sig nog inte om det är 6 eller 7 mil, fixa en vägbeskrivning som man förstår bara big_smile

SpeedOfLight
28 september 2009 · 1 432 Inlägg

Nu har jag dragit ut ett mass-meddelande på telefonen för att försöka ragga folk till träffen, folk mellan gävle och lycksele tongue

Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig
]::..
Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
matsuhlin
28 september 2009 · 16 Inlägg

Ja nog lär man åka ner alltid, lutar mot det iaf smile

BMW 318d (2010)
Ohscar
28 september 2009 · 356 Inlägg

Av snacket som går här i stan och runtomkring så ser detta ut att bli den största träffen hittils, vilket låter mycket lovande!

BMW 2002 "Grupp B Turbo - Dolores VII" (1973)
LeafBox Lat Perfektionist
28 september 2009 · 6 359 Inlägg

kan ju påpeka igen att det e klart jag kommer dit. big_smile

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
DeeJay_R Märkestekniker
29 september 2009 · 289 Inlägg

känns som de kommer bli mycket KALLT så bäst man klär sig tongue hoppas på en bra träff!

svenna945
29 september 2009 · 21 Inlägg

Kommer nog också fara dit den här gången.  smile

Volkswagen passat 1.8T "Blueline" (2003)
Volkswagen Golf mk3 GT "Brock" (1994)
Xejoj
29 september 2009 · 13 Inlägg

även jag ...

Volvo v70 (2009)
Volvo v70 (1999)
Ohscar
1 oktober 2009 · 356 Inlägg

sådärja nu var mina nya däck på.. 285/30/19.. 8mm att åka på till träffen.. hur mycket åker man hem på?

BMW 2002 "Grupp B Turbo - Dolores VII" (1973)
coffa Sundsvall
1 oktober 2009 · 285 Inlägg

Inget hoppas ja ! MER FOLK !!!!

Åker just nu GTO 67,
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang