Vad är det svåraste du försökt få tag på?

SatansWrath Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
26 september 2009 · 661 Inlägg

Altså seriöst detta kommer ju låta sjukt dumt, (det jag vill ha) men som rubriken säger vad är det svåraste du försökt få tag på? jag gillar underliga saker som ingen annan har det är därför kanske smile

NR 1

Jag letar efter en komplett Achilles utrustning som Brad Pitt hade i filmen Troy, men seriöst hittar inte den någonstans, har letat nu från o till i ca 2 månader. Hittat ett ställe i florida som gjorde en exakt kopia, mailade dem, men de ville ha nätta 6000 dollar för den vilket är 39000kr plus,

http://www.steltercreativewoodworks.com … Armox.html
piss. Letar på ebay, har hittat hjälmen, svärd och efter många om och men hittat skölden och typ "kilten"olé framsteg.

Så antar att man får specialbeställa den hos någon hjälte haha, ja detta är ett mysko projekt jag har fått för mig, men jag VILL verkligen ha den utrustningen. Är det någon som vet vad man skall söka för, hur fan skall man formulera sig är skitsvårt o få vettiga träffar på google. Detta är jag seriös med så är det någon som har någon uppmaning, ngn costum "lädermästare" eller vad det nu kan heta (låter som en fetish mästare) Men kan någon hjälpa mig vad för sökord jag kan använda förutom , Idiot, fobek, nörd helloween kostym osv hade varit schyst

Nr 2
Minigun replica. som kan snurra, tänk minerna på folk i parken om man skulle ta en promenad med en sådan haha.
http://www.kitsune.addr.com/Firearms/Ma … igun-2.jpg
  ja detta är fan ännu svårare, ungefär lika svårt som mygla sig in i NASA med gummimask o låter dem tro man är Christer Fuglesang och har flygit Rymdfärga i simulator, flyga upp i rymden och komma tillbaka helskinnad. Så detta är nästan nerlagt haha kanske skall åka ner till vietnamn o se om man kan få tag i något rostigt skit eller bygga ett själv.

Så nu till frågan vad är det svåraste ni försökt få tag i?

Ja jag må vara underlig men jag är född i fiskarnas tecken.

Senast redigerat av SatansWrath (26 september 2009)

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !
Ford Mustang Mach 1 "Trinity" (2003)
klarrre
26 september 2009 · 502 Inlägg

- En fungerande bil...

Hellre jagad och jäktad, en Anhållen och häktad
blacken
26 september 2009 ·

Nr 2
Minigun replica. som kan snurra, tänk minerna på folk i parken om man skulle ta en promenad med en sådan haha.
http://www.kitsune.addr.com/Firearms/Ma … igun-2.jpg

lollol vad i den förblästrade ska du ha en sådan till?.  Men att få tag i en sådan i Svedala eller tillstånd att inneha en..lol   Det är lättare att hitta en påse hönständer på ICA..big_smile..

-Mackan- Fire And Silk
26 september 2009 · 2 254 Inlägg

Komplett SVART halvskinn/helskinn-inredning till 190E som skall vara faceliftad.

Det viktiga är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel. ''Gustav Svensson''
Somliga kallar det lyx, Mercedes Benz kallar det för standard.
Mercedes Benz 500E W124 "Fire And Silk" (1992)
Mercedes 300 TDT "Superturbodiesel" (1993)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
26 september 2009 · 6 170 Inlägg

Svenska riksdaler och trisslotter med miljonvinster.....


Annars e det la:

9-5:ans hirsch-ratt med kolfiberinlägg samt instegslister i kolfiber, båda är originalgrejor som bara hamnade på vissa hirsch-bilar. Det är alltså en liten del av en liten del bilar som har detta och man måste istortsett hitta en kvaddad hirsch där ingen varit framme och nallat för att kunna få tag i det, nytt från saab är inte ens att tänka på då det enda som finns där är kolfiberpanelen.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
ErikJohansson
26 september 2009 · 174 Inlägg

Försökte som fan förut att hitta nån fungerande Criminal Minds torrent men hittade aldrig ;(

smiler
27 september 2009 · 672 Inlägg

Ett fruntimmer som man förstår sej på...

Damn Smiler did you just smile? Hell yeah i did =)
/Thomas.
Majoren442
27 september 2009 · 213 Inlägg

smiler skrev:
Ett fruntimmer som man förstår sej på...

I hear you

No pain No game
Det värsta som kan hända är att sakerna går sönder. Gör om gör rätt!
Sushikocken Sleeper
27 september 2009 · 3 084 Inlägg

Pegga 505 turbo sen när det väl kommer upp en så blir den såld :'(

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
Patarei
27 september 2009 · 129 Inlägg

Skivan Aesthetic terrorism med Raism har jag stora problem med att hitta.

Marcus_89 Biltokig elektriker
27 september 2009 · 3 352 Inlägg

Majoren442 skrev:

smiler skrev:
Ett fruntimmer som man förstår sej på...

I hear you

+1 tongue

LeafBox Lat Perfektionist
27 september 2009 · 6 359 Inlägg

Treser Bakljus till Audin! Fifaaan säger jag bara. efter hårdspaning på blocket/ebay osv. så har jag inte ens sett röken utav några :S

Och en komplett SVART skinninredning är inte heller det lättaste, hittade det 1 gång på tyska ebay, men då ville han inte skicka det över gränserna -.-

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Urkas Kräsen grafiker
27 september 2009 · 1 775 Inlägg

LeafBox skrev:
Treser Bakljus till Audin! Fifaaan säger jag bara. efter hårdspaning på blocket/ebay osv. så har jag inte ens sett röken utav några :S

.. och när du väl hittar så lär dom gå på en jäddra massa tusenlappar. big_smile


SatansWrath: Känner igen det där med dräkter lite. Har letat efter både stormtrooper och v for vendetta dräkt. Visst, går att köpa på ebay, men det svåra är ju att man inte har en aning om hur korrekt och hur bra kvalité det är på skiten. Men ja såklart, det du letar efter är aningen ovanligare och även nåt som är byggt i ett lite "svårare" material (har jag för mig om iaf) så det känns som du måste tillverka själv om du ska få tag på det du ska ha för lagom summa. tongue

Men det där med minigunnen, den ser ju faktiskt inte så svår ut att bygga själv, om man bara har lite svetsskillz?

Whine whine!
alexander87
28 september 2009 · 171 Inlägg

Sushikocken skrev:
Pegga 505 turbo sen när det väl kommer upp en så blir den såld :'(

då e vi två ute efter samma bil..lol

FireTraXX DFFL
28 september 2009 · 9 020 Inlägg

ErikJohansson skrev:
Försökte som fan förut att hitta nån fungerande Criminal Minds torrent men hittade aldrig ;(

Prova leta upp en kvalitéts-tracker så ska du nog se att du hittar.
För jag hittade säsong 1, 2, 4 som packs och såklart början på 5:e.
Säsing 3 verkar vara spårlöst försvunne dock.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
turbo5a Avstängd
28 september 2009 · 424 Inlägg

Breddnigs kit till volvo 850.. tror jag letat efter ett "riktigt" sådant i 3 år. Endast breddning till röven givetvis.

Hmm vad mer, aa just det. Den dräkten som batman har i Batman begins. Så jävla tuff tongue

team Svineri. Volvos under construction.
DanThor Lagerhjon
28 september 2009 · 178 Inlägg

Marcus_89 skrev:

Majoren442 skrev:

smiler skrev:
Ett fruntimmer som man förstår sej på...

I hear you

+1 tongue

+1 fast jag behöver inte ens förstå mig på henne, bara ett fruntimmer går bra hmm

Groban
28 september 2009 · 59 Inlägg

100miljoner kronor lagligt utan att jobba eller köpa nån jäkla lott!

Saab 9-3 (2000)
xXchamXx94 Studerande
28 september 2009 · 727 Inlägg

En sån där glass som aldrig smälter, som man kan slicka på i flera hundra år.

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)
A-H
29 september 2009 · 32 Inlägg

DanThor skrev:

Marcus_89 skrev:

Majoren442 skrev:

I hear you

+1 tongue

+1 fast jag behöver inte ens förstå mig på henne, bara ett fruntimmer går bra hmm

+1, ELLER, ett fruntimmer som förstår MIG? lol

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang