riktigt seriöst bygge du gör. vad har du tänkt för motor setup?
tackar ja de är tänkt att komma så nära 300hk som de går. så de blir lite spridare, lmm, lite större turbo, m,m men är de någe man måste byta i motorn för att få de att hålla så länge som mögligt?? förutom kolvar/stakar. nu när motorn en då är ur
riktigt seriöst bygge du gör. vad har du tänkt för motor setup?
tackar ja de är tänkt att komma så nära 300hk som de går. så de blir lite spridare, lmm, lite större turbo, m,m men är de någe man måste byta i motorn för att få de att hålla så länge som mögligt?? förutom kolvar/stakar. nu när motorn en då är ur
riktigt seriöst bygge du gör. vad har du tänkt för motor setup?
tackar ja de är tänkt att komma så nära 300hk som de går. så de blir lite spridare, lmm, lite större turbo, m,m men är de någe man måste byta i motorn för att få de att hålla så länge som mögligt?? förutom kolvar/stakar. nu när motorn en då är ur
Ja då har de gått ett tag så nu kommer de lite UPDATE har rensa motor utrymme så nu är de helt tomt :p Och så är de rensat under med och har en liten fundering om de här med bränsle rören, till hur mycket effekt klarar orginal rören?? och hur grova ska de vara??
ja vad ska man säga???
Bränsle rören hur mycket effekt klarar orginal rören??
En liten hel het
Senast redigerat av Enarsson_91 (10 november 2009)
Ja då har de gått ett tag så nu kommer de lite UPDATE har rensa motor utrymme så nu är de helt tomt :p Och så är de rensat under med och har en liten fundering om de här med bränsle rören, till hur mycket effekt klarar orginal rören?? och hur grova ska de vara??