steena skrev:
Fan va liten original va

blev ju kalas måste köpa en större ic jag med

Hehe ja

De tkr jag helt klart du skall.
Hehe, jo bilträffar e jag på

men måste skrämma upp min motor lite mer, tror de blir annat chipp o ny bränslemapp tills vidare.. Satt o hade Kul på LRMs hemsida , Fyfan säger jag bara va dyrt de e o bygga 600hk monster från grund och botten:S Bara insug fuelrail spridare IC och lite skit gick på 22k..
Hmm, nej tyvärr vet jag inte någon som lackar "Billigt" vet en som lackar men han är så pass skicklig ändå så han tar minst lika mycket betalt som en firma, men vad är de som ska lackas då?
Fräscht de blev me FET Ic

Det är bara att göra de

Dyrt ere men VÄRT är det. Har fått tag på lackerare samt lackbox så det är chill. Tack iaf.
Framskärmar, dörr och skuff.
NIzmO skrev:
Ser bra ut det där

.
Ett tips däremot om du kapat rören är att du måste nästan ha nån form av kant längst ut på rören så att dom inte kan glida ur slangarna, hade själv en del problem med det innan jag fick arslet ur och svetsa kant

.
Tackar!
Okej, får vell se om det rör sig mkt, är ganska stelt det dära

Tack för tipset iaf du.
s12 skrev:
LINGSTROM : kul att du har startat ett projekt tråd med din S13

de ser mycket bra ut , de här ska jag följa , lycka till

Ja, tänkte att det kan vara kul att folk får se hur det går å så, lite folk som följt det dock men hoppas det hoppar igång nu när allt börjat arta sig.
Tack så mkt!
JDMCRAZE skrev:
Ser bra ut
Keep it up man!
Premiärvisningen är planerad när?
Hehe tack.
Självklart kommer jag det.
Vill ha bilen klar till ELMIA, tänkte pallra mig dit är det tänkt, får vell se hur det går å så men det är iaf planen.
Tack så mkt för alla kommentarer, det får en att vilja fortsätta hålla på.
Keep em comin.
MVH!