Rauken91 skrev:
Så är de

hehe, jag kör fortfarande me budget 15" sparrisar

tvättade polerade o vaxade min iförrgår

Måste ju se fin ut till gotlands största träff

Aoo men, tror inte det blir ngt idag dock verkar det som.
Ska regna resten av dagen/kvällen så, men imorgon skall det vara bra så jag hoppas dom kör imorgon istället iaf!
Nu är det så att jag har åkt på en parkerings skada, antingen hände det på jobbet, när jag var vid affären eller hemma på parkeringen....
Lacken har spruckit, en ganska lång spricka på dryga 15cm mitt på fronten............
Det är inte jag själv som orsakat detta utan det är någon som backat in i fronten eller möjligtvis kört in i den!!! Blir bara så jeffla trött på folk som inte kan vara ärliga.
Svårt att sätta en lapp i framrutan eller kolla upp regnummer och ringa upp mig för att säga vad som skett och ge mig dess namn, försäkringsnummer osv...
![http://data.fuskbugg.se/skogsturken/59013_428390872422_687727422_5678154_5493832_n.jpg]()
Pratat med olika företag nu om mer sponsorer och det ser positivt ut, har lite hemliga planer smidda så det kommer att uppdateras mer här så fort delarna börjar ramla in.
Magproblemen kommer inte att hindra mig från att fortsätta bygga på bilen, jag lever på precis som jag gjort dessa 3 år men nu med regelbundna läkarbesök osv.

I'll kee ya updated folks!!!