Nu var det ett tag sen ja uppdatera.... Idag kommer polerkillen & ska polera resten av bilen.
har tonat bakrutan & plocka i den
& så har jag tonat sidoblinkerserna & monterat på den klarpolerade sidan samt handtaget & låset & stoppat i listerna till sidofönstert... i eftermidda mellan jobben ska jag slänga dit sidobackspegeln.... börjar dra ihop sig
Oj oj, detta är lätt det snyggaste motiv jag har sett på en lack över huvud taget! Gillas skarpt. Sen att att renoveringsobjektet är en Skoda Felicia gjorde inte saken sämre Har en själv, dock ej pickis :p
Tack alla... kul med kommentarer.... Inte mycket kvar att montera.... nån list här & där... Men listen till baklemmen ska spacklas slipas & lackas.. plus stänkskydd bak som jag inte har... så är det någon som har ett par stänkskydd som passar pickupen bak så PMa mig vettja... Sen är det de nya hjulen som ska på & sänkas ska ju bilen med lite grann.... Lite tråkigt är att jag har läckage från växellådan... & så lär jag nog byta kamrem... nä nu ska ja dra & jobba.. hejsvejs !
Nu har man grejat lite igen... monterat lite interiör... tyvärr så har jag inte tid att lacka upp invändigt men ska försöka fixa det i vinter..... Sen har jag slängt dit flaklocket......
Så målade ja hjulhuset & trumbromsen & slängde på ett nytt hjul.. Ska väl sänka bilen en aning senare....
Sidepipes är jädrigt fränt Fixa runningboard också då ;P Och nej du kan inte sänka så mycket tyvärr, men du kanske kan göra om stötfångaren fram och bak så de bygger mer mot marken? Då ser den inte lika hög ut även fast den är lika hög Jävligt fint lackat! Men mer lull-lull har ingen dött av ;D
Sidepipes är jädrigt fränt Fixa runningboard också då ;P Och nej du kan inte sänka så mycket tyvärr, men du kanske kan göra om stötfångaren fram och bak så de bygger mer mot marken? Då ser den inte lika hög ut även fast den är lika hög Jävligt fint lackat! Men mer lull-lull har ingen dött av ;D
Tack du!
Nja har ingen ork att bygga om spolern fram & bak... dom är nylackade så dom får förbli orginal.. jo blev rätt fränt med sidepipes.. men de får nog dröja innan jag lägger ner pengar på dom.. då det börjar bli riktigt dåligt i pengarpungen den som lever får se