2204
Sök

Styla min Eclipse -1997

297 Inlägg
14 januari 2010
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/129594/837669_gllw0q.jpg
yes. 3 lagret med fin spackel. det börjar ta sig av slipandet nu. vi har slipat från kl 12 till 2 på natten i 3 dagar. men ändå är inte allt klart. usch slipningen tar på en smile

297 Inlägg
14 januari 2010
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/129594/837671_vokkuq.jpg
här börjar baslådan bli bra. fast jag la på ett lager finspackel på kanten.

297 Inlägg
297 Inlägg
14 januari 2010
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/archive/129594/837673_yswr6f.jpg
så. nu var baslådan stort sett klar. bara typ 2 små fläckar att slipa.

R1 driver!
5 128 Inlägg
14 januari 2010
Börjar se riktigt fint ut du! smile Kommer inte ihåg om du skrivit det, men ska allt kläs eller lackas?

297 Inlägg
14 januari 2010
Trådstartare
_DamnIt skrev:
Börjar se riktigt fint ut du! smile Kommer inte ihåg om du skrivit det, men ska allt kläs eller lackas?

det ska lackas smile ja nu äntligen. smilesmile

206 Inlägg
14 januari 2010
Ser fint ut dehär! big_smile Följs absolut. smile Ska installera ljud till men bil snart och blev lite sugen på att göra min egen låda. Din blev fet. smile

Ta vara på livet, man lever så kort och är död så jävla länge..

297 Inlägg
14 januari 2010
Trådstartare
Jespersson skrev:
Ser fint ut dehär! big_smile Följs absolut. smile Ska installera ljud till men bil snart och blev lite sugen på att göra min egen låda. Din blev fet. smile

man tackar man tackar smile bra att du följer altid lika roligt med kommentarer smile ja för fan bara att bygga på smile men du ska veta att det tar otroligt lång tid bara tongue

35 Inlägg
14 januari 2010
sjukt bygge du håller på med .. gillar det grymt mycket wink

Tim.
Mitsubishi Eclipse!

297 Inlägg
15 januari 2010
Trådstartare
Ch1ck3n skrev:
sjukt bygge du håller på med .. gillar det grymt mycket wink

tack så mycket. sånna kommentarer är bäst det är då man orkar fortsätta. . . big_smile ja snart ska det hända mer sjuka saker smile snart klar med det där jävla slipandet tongue typ hållt på att slipa i 1 vecka nu natt å dag smile
ha de!

1 067 Inlägg
15 januari 2010
shit vilket jobb ni gjort, kommer bli grymt smile

GOD GAVE US TWINTURBO AND SATAN TOOK ONE AWAY

206 Inlägg
15 januari 2010
mq_kille skrev:
Jespersson skrev:

man tackar man tackar smile bra att du följer altid lika roligt med kommentarer smile ja för fan bara att bygga på smile men du ska veta att det tar otroligt lång tid bara tongue

Vart hittar man alla prylar man behöver? smile Glasfibermattor och sånt och är de dyrt?

De får ta den tid de tar, skam den som ger sig. smile

297 Inlägg
15 januari 2010
Trådstartare
RobinS2 skrev:
shit vilket jobb ni gjort, kommer bli grymt smile

ja usch fyfan. slipat och jobba 12timmars dagar :Dbörjar bli bra nu XD tack för kommentaren.
ha de!

297 Inlägg
15 januari 2010
Trådstartare
Jespersson skrev:
mq_kille skrev:
Jespersson skrev:

Vart hittar man alla prylar man behöver? smile Glasfibermattor och sånt och är de dyrt?

tja. du kan gärna skicka ett mail till mig så förklarar jag allt osv hur det går till. mq_kille@hotmail.com

ha de!

206 Inlägg
15 januari 2010
mq_kille skrev:
Jespersson skrev:
mq_kille skrev:

tja. du kan gärna skicka ett mail till mig så förklarar jag allt osv hur det går till. mq_kille@hotmail.com

ha de!

Tackar. big_smile Drar iväg ett pm. smile

Sök