Ser fint ut, synd att den drar tjuvström någonstans nu bara då... Var samma med min för inte så länge sen, fick felsöka lite här och där, och då visade det sig att det var min lampa på höger sida i bagaget utrymmet som drog ström "den som tänds när bakluckan öppnas"^^
Så har plockat bort den, får kolla igenom kablarna där osv
Är generator ok? Har du mätt upp batteriet direkt efter du kört? Låter lite konstigt att ett fulladdat batteri skulle vara slut på en kvart för att något tjuvdrar ström.
Om generatorn var kass så skulle väl bilen dö när man körde? Var ju inga problem när den väl var igång Men iallafall, åkte en sväng nyss och bilen har stått still sen inatt och den startade! :S Dock lite skumt för första gången jag vred om nyckeln hände inget, så väntade jag bara ett litet tag, ställde in mina lysen och lite sen provade igen och då startade den direkt. Helskumt
Så fin blev fronten efter lite gnuggande.. Men det kan ju inte gå bra allt för länge, nu är det något som drar tjuvström och kan inte starta bilen efter att ha haft den avstängd i typ en kvart. Har nytt batteri..
Drar fortfarande tjuvström, har felsökt lite men inte hittat något så under tiden har jag bara tagit bort ena kabeln från en pol på batteriet. MEN klantig som jag är så slant jag med nyckeln som sjääälvklart la sig så fint mellan polerna och kortslöt skiten..
Drar fortfarande tjuvström, har felsökt lite men inte hittat något så under tiden har jag bara tagit bort ena kabeln från en pol på batteriet. MEN klantig som jag är så slant jag med nyckeln som sjääälvklart la sig så fint mellan polerna och kortslöt skiten..
Nytt batteri som gäller va?
Har du provat att ta bort minuskabeln och bara nuddat polen? Gnistrar det en massa så är det nått som drar ström. alltså allt ska ju vara avstängt under tiden du gör det självklart. kolla alla lysen som finns i bagage utrymme o ev motorhuv osv små skitlampor.
Hur ska jag få på katten på avgaset när båda är 3", lär ju behöva någon grövre adapter av något slag då.
Ska se efter vad folk på lite metallindustrier säger.
Mät och kapa av på avgaset, svetsa sedan ihop kissen med resten av systemet. Lätt och billigt, inga jäkla adapters, duger gott och väl med att svetsa ihop kissen med avgaset bara istället för att använda sig utav klämmor och adapters som måste svetsas på!