2177
Sök

Aerodynamiks 200sx S13

Världens sämsta och bästa bil!

618 104 Visningar
Uppdaterades senast 7 februari 2019
Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
5 juni 2010
LINGSTROM skrev:
Wanegardh skrev:
Ser mycket bättre ut.

Håller med, skall plocka bort min toning med och lämna iväg bilen på proffstoning istället.

Mvh

Nu menade jag ingen toning alls.
Det är fult.

7 120 Inlägg
5 juni 2010
Trådstartare
Elda skrev:
Aerodynamik skrev:
Förresten, någon som vet när originalkopplingen ger upp?
Vet inte om min är bytt men är rätt hård och svårkörd till skillnad mot andra bilar jag kört och då är ju ändå bilen rätt gammal och trimmad.

HAHA "gammal" lol min har gått 26 år och 23k mil varav 10k som förstabil (jag är 3dje ägaren som har den som förstabil) och min orginalkoppling från 1984 var nere på nitarna när jag plockadeisär den nu i vintras. Man märker ju om kopplingen strular, då är det vara o byta den.

Jaja, menade mer att har sett att dem flesta originalkopplingar börjar ge sig vid typ 220hk och min har gått ett tag med trim och dessutom rätt hårt men visar inga tendenser till att slira så funderade bara om den kanske är uppgraderad big_smile

Skyline User
187 Inlägg
5 juni 2010
Jobbigt att min är på 250hk orginal och kopplingen fungerar endå tongue

7 120 Inlägg
5 juni 2010
Trådstartare
Simonols skrev:
Jobbigt att min är på 250hk orginal och kopplingen fungerar endå tongue

Meh, då kan vi ju byta koppling wink

Gotlänning på drift.. Konstant!
1 325 Inlägg
5 juni 2010
Wanegardh skrev:
LINGSTROM skrev:
Wanegardh skrev:
Ser mycket bättre ut.

Håller med, skall plocka bort min toning med och lämna iväg bilen på proffstoning istället.

Mvh

Nu menade jag ingen toning alls.
Det är fult.

Mjahaja!
Själv tycker jag det ger bilen ett ordentligt lyft då halva sidorutorna är svarta och lister osv runt hela skiten e svart.
Toning gör sig bra i mina ögon iaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7 120 Inlägg
5 juni 2010
Trådstartare
camaro67 skrev:
Sugen på att ta ett race i n-köping ikväll?

Det är en polare som kör, jag har inget körkort än.. big_smile

Meister
6 763 Inlägg
6 juni 2010
Aerodynamik skrev:
camaro67 skrev:
Sugen på att ta ett race i n-köping ikväll?

Det är en polare som kör, jag har inget körkort än.. big_smile

Synd att jag inte kom ända fram till mom.. Polisen tyckte inte om att jag åkte med körförbud så jag fick åka hem igen sad Annars kunde jag ha tagit ett race mot din kompis big_smile

7 120 Inlägg
6 juni 2010
Trådstartare
Haha, surt du! Dock får vi ta ett race när jag har kortet. wink

En skön bild från Norrköping, en timme innan bilden togs var bilen nytvättad.. big_smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/40970/945530_1yn5rb.jpg

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
6 juni 2010
Oj, å jag som tyckte att min blev prickig efter en 30 mila tur igår kväll tongue Din va värre big_smile

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

453 Inlägg
6 juni 2010
Såg fin ut. Mötte dig på vägen in till maxi parkeringen igår smile Tycker att den ser bättre ut i verkligheten än på kort tongue

7 120 Inlägg
6 juni 2010
Trådstartare
_night_stalker_ skrev:
Oj, å jag som tyckte att min blev prickig efter en 30 mila tur igår kväll tongue Din va värre big_smile

Man måste älska svarta bilar smile

Jokke_ skrev:
Såg fin ut. Mötte dig på vägen in till maxi parkeringen igår smile Tycker att den ser bättre ut i verkligheten än på kort tongue

Hehe, kul att höra. smile Jo, håller med, men så är det med de flesta bilar. tongue

873 Inlägg
6 juni 2010
det skall synas att man kör med bilen , den gör väl knappast nytta nyputsad i ett garage smile smile när fixar du lappen då ????

mitt nissan 200sx projekttråd www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=177432

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
6 juni 2010
Aerodynamik skrev:
_night_stalker_ skrev:

Jo smile Men min e vit tongue skulle tro att de är typ 500 svarta prickar överallt i fronten tongue Och en o annan gul prick efter typ getingar lr nått sånt tongue

Chevrolet Racing
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!

7 120 Inlägg
6 juni 2010
Trådstartare
NOOX skrev:
det skall synas att man kör med bilen , den gör väl knappast nytta nyputsad i ett garage smile smile när fixar du lappen då ????

Sant, kul med blanka bilar ibland också ändå. smile Blir 18 den 28 September i år så hoppas ta kortet så fort som möjligt!

_night_stalker_ skrev:
Aerodynamik skrev:
_night_stalker_ skrev:

Jo smile Men min e vit tongue skulle tro att de är typ 500 svarta prickar överallt i fronten tongue Och en o annan gul prick efter typ getingar lr nått sånt tongue

Haha, ja jag hade också massa gula och t.o.m. röda fläckar på rutan tongue

7 120 Inlägg
6 juni 2010
Trådstartare
Elda skrev:
Första gången jag o polarna var ute med min bil flög en gråsparv in i rutan i 170 knyck.

Och jag hade ingen spolarvätska.

Du ska då alltid vara värst big_smile

7 120 Inlägg
7 juni 2010
Trådstartare
Elda skrev:
Aerodynamik skrev:
Elda skrev:
Första gången jag o polarna var ute med min bil flög en gråsparv in i rutan i 170 knyck.

Och jag hade ingen spolarvätska.

Du ska då alltid vara värst big_smile

lol kanske det ja roll

Nej usch för svarta bilar.. e fina o titta på men ett H-vete att hålla rena. min skall lackförseglas och poleras när den är klar smile

Mm, nästa bil får bli silver eller röd. tongue

220 pounds of crazy
1 418 Inlägg
7 juni 2010
Vita bilar e ganska jobbiga dom oxå, men svarta e helt klart värst. Man ser ju ALLT på svarta. vitt e ju lite mer förlåtande smile Syns ju inte lika tidigt när dom blir dammiga å så men allt annat skit syns bra väl tongue

Chevrolet Racing

5 111 Inlägg
7 juni 2010
Elda skrev:
Aerodynamik skrev:
Förresten, någon som vet när originalkopplingen ger upp?
Vet inte om min är bytt men är rätt hård och svårkörd till skillnad mot andra bilar jag kört och då är ju ändå bilen rätt gammal och trimmad.

HAHA "gammal" lol min har gått 26 år och 23k mil varav 10k som förstabil (jag är 3dje ägaren som har den som förstabil) och min orginalkoppling från 1984 var nere på nitarna när jag plockadeisär den nu i vintras. Man märker ju om kopplingen strular, då är det vara o byta den.

Fast alla har ju inte turen att äga en Saab 900 där kopplingsbyte sker på fikarasten. wink

7 120 Inlägg
9 juni 2010
Trådstartare
Som vissa vet så har jag haft lite problem med att bilen inte startar, har frågat lite på nogs och kom fram till att kolla startmotorn. smile

Som tur var satt den rätt bra till, så gick smidigt att plocka ner den!
https://www1.garaget.org/gallery/archive/40970/946989_elgk5d.jpg

Sådär ja.. smile
https://www1.garaget.org/gallery/archive/40970/946990_5okml6.jpg

Här var felet, kolen var helt blanka så slipade till dem lite så nu startar den igen.. big_smile
https://www1.garaget.org/gallery/archive/40970/946991_lmvmay.jpg

Sök