Min dator har sackat ihop så blir lite dåligt med bilder, men har iaf fått hem min Dawes device och monterat den. Funkar prima och kommer bli grymt bra med lite toppeffekt med nya turbon sen
Min dator har sackat ihop så blir lite dåligt med bilder, men har iaf fått hem min Dawes device och monterat den. Funkar prima och kommer bli grymt bra med lite toppeffekt med nya turbon sen
Har beställt 3" downpipe nu också.
Då snackar vi över 300 pollar
260 är väl ett litet mål iallafall. Har tänkt bänka nästa år
Grrr, snart finns de inte mkt kvar för mej att göra om de inte ska se ut som ja härmar dej . Skämt åsido, våra bilar kommer nog bli rätt lika tillslut, vi har typ samma mål Tycker du ska köra på vita dekaler, de ska jag iaf, det är snyggt på en svart bil . Lycka till med att byta turbon, det är jävla skitjobb att få bort och tillbaka turbon tyckte ja när ja bytte lite packningar, men det är bara att bita ihop
Grrr, snart finns de inte mkt kvar för mej att göra om de inte ska se ut som ja härmar dej . Skämt åsido, våra bilar kommer nog bli rätt lika tillslut, vi har typ samma mål Tycker du ska köra på vita dekaler, de ska jag iaf, det är snyggt på en svart bil . Lycka till med att byta turbon, det är jävla skitjobb att få bort och tillbaka turbon tyckte ja när ja bytte lite packningar, men det är bara att bita ihop
Hehe, ja det är tur vi har lite olika plastdelar och fälgar. Jag är förberedd på det värsta och har förberett så mycket jag kan med att fixa lyft, svets, verktyg och annat..
Behöver den egentligen inte nu då jag har brickad wg, men kan vara bra att testa lite. Funkar bra gör den
Sen har jag haft lite problem med att bilen inte startar, berodde på dessa säkringar som går mellan generator och batteri. Hade ett spänningsfall på ca 1,5-2V här över.... Lite slarvigt av förra ägaren!
Nya säkringar och den startar hela tiden nu förhoppningsvis.