Hur mycket kylarvätska går det i CA18? Tråkigt om man köper för lite/för mycket
Sen funderar jag på att sälja av basen och steget om man nu får något för sånt? Tänkte investera i bättre högtalare bak istället för original och sen riva ut allt i bagagen för att lacka och dit med fjäderbenstag eller halvbur..
Syns ju ändå inte. Ska ju bara gå som fan. nu får du köpa en ordentlig diff eller svetsa den som sitter så du kan åka på tvären! Det är ju de som de som 200:orna är byggda för!
Syns ju ändå inte. Ska ju bara gå som fan. nu får du köpa en ordentlig diff eller svetsa den som sitter så du kan åka på tvären! Det är ju de som de som 200:orna är byggda för!
Exakt, turbon sitter ju så långt ner så varför putsa. Bara den funkar så är jag mer än nöjd! Jag hade tänkt köra lite vanlig bankörning först, håller på att kika lite på 300zx ok och Koni stötdämpare nu. Men en S14 diff kommer väl på så småningom..
Syns ju ändå inte. Ska ju bara gå som fan. nu får du köpa en ordentlig diff eller svetsa den som sitter så du kan åka på tvären! Det är ju de som de som 200:orna är byggda för!
Exakt, turbon sitter ju så långt ner så varför putsa. Bara den funkar så är jag mer än nöjd! Jag hade tänkt köra lite vanlig bankörning först, håller på att kika lite på 300zx ok och Koni stötdämpare nu. Men en S14 diff kommer väl på så småningom..
Skippa både konidämparna och s14diffen. Köp coilovers direkt iställt. S14diffen är ingen höjdare om man ska åka på tvären. Den orkar inte hålla emot. Sen har den lägre(?) utväxling än s13 så du kommer få sämre ork. Satsa hellre på att köpa en riktig eller svetsa den du har. Annars rekomenderar jag cusco-diffen som jag har. Brutal!
Syns ju ändå inte. Ska ju bara gå som fan. nu får du köpa en ordentlig diff eller svetsa den som sitter så du kan åka på tvären! Det är ju de som de som 200:orna är byggda för!
Exakt, turbon sitter ju så långt ner så varför putsa. Bara den funkar så är jag mer än nöjd! Jag hade tänkt köra lite vanlig bankörning först, håller på att kika lite på 300zx ok och Koni stötdämpare nu. Men en S14 diff kommer väl på så småningom..
Skippa både konidämparna och s14diffen. Köp coilovers direkt iställt. S14diffen är ingen höjdare om man ska åka på tvären. Den orkar inte hålla emot. Sen har den lägre(?) utväxling än s13 så du kommer få sämre ork. Satsa hellre på att köpa en riktig eller svetsa den du har. Annars rekomenderar jag cusco-diffen som jag har. Brutal!
Koni stötdämpare på hårdaste läget ska vara lika bra som ett par billigare coilovers. Att dem inte är ställbara i höjd gör mig inget.. Svetsa kommer inte på tal öht så får väl vänta tills jag hittar en bra deal på någon vettig diff, typ 1,5vägs..
Exakt, turbon sitter ju så långt ner så varför putsa. Bara den funkar så är jag mer än nöjd! Jag hade tänkt köra lite vanlig bankörning först, håller på att kika lite på 300zx ok och Koni stötdämpare nu. Men en S14 diff kommer väl på så småningom..
Skippa både konidämparna och s14diffen. Köp coilovers direkt iställt. S14diffen är ingen höjdare om man ska åka på tvären. Den orkar inte hålla emot. Sen har den lägre(?) utväxling än s13 så du kommer få sämre ork. Satsa hellre på att köpa en riktig eller svetsa den du har. Annars rekomenderar jag cusco-diffen som jag har. Brutal!
Koni stötdämpare på hårdaste läget ska vara lika bra som ett par billigare coilovers. Att dem inte är ställbara i höjd gör mig inget.. Svetsa kommer inte på tal öht så får väl vänta tills jag hittar en bra deal på någon vettig diff, typ 1,5vägs..
Okej. Om du nu skulle ramla över en s14 diff så kan du ju hoppas på att de är från en automat då de har högre(?) utväxling än de manuella. Men 2-vägs är vägen att gå