Tro det eller ej men var och hämtade bilen idag!! Kändes sjukt bra att få köra den igen, men det är mycket att göra innan Elmia så ska sätta fart direkt :eek:
enda jag inte gillar är mätarna i a stolpen, vet att de är svårt att placera de någon annanstans, kanske hade gått att få platts i mitt konsolen eller något. Annars är bilen skit snygg !
enda jag inte gillar är mätarna i a stolpen, vet att de är svårt att placera de någon annanstans, kanske hade gått att få platts i mitt konsolen eller något. Annars är bilen skit snygg !
Jo, dock är jag nöjd. Ska på med svart "lock" över skruven bara! Tack igen
Fick dit coilovers fram! Blev bra, vet dock inte höjden förrän det satt sig
Plockade bort stötdämparna bak, har provmonterat och lite men skruvar inte åt förrän jag har mer underredsmassa, det går åt för att hålla allt fint.
Så när jag saknade lite saker så körde jag lite finlir i inredningen, mätarhållaren har suttit lite löst och skramlat så satte dit nya bultar och drog saker lite bättre
Och såhär står bilen i väntan på bättre tider
Bjuder på en bild på motorutrymmet också, är inte alls nöjd med hur det ser ut. Skitigt, rörigt och fult. Men det funkar iaf och det är väl det viktigaste! ^^
Takashi skrev:
Kanonfet utan vinge o ser ännu bättre ut nu med den lackade mittdelen till baklyktorna kör på nu maestro!
Ser väldigt bra ut det här! Skall bli kul o se hur den kommer att se ut när den e klar. (fast när blir man egentligen klar med sin bil, finns ju alltid ngt o göra ) Lycka till !
tråkigt med de låga rösterna , det är svårt å ge kritik utan att få skit tillbaka om det är hård kritik . Du har ju i allafall en stenhård 5:a från oavsett