Vad jobbar alla med??

_Glenne_ Bry mindre, varva mer
5 juni 2013 · 5 753 Inlägg

Lite allt i allo kan man väll säga, är både på lagret, montör och kör ut grejer till kunder bland annat på www.laktarproffsevent.se, kort förklarat smile

Senast redigerat av _Glenne_ (5 juni 2013)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Waahlvik
6 juni 2013 · 508 Inlägg

TheDeadDorkster skrev:

Waahlvik skrev:
jag jobbar som arbetslös! och varit de sen mars då jag gick klart yrkesförarutbildningen. och är som ganska less på att inte få sitta och ratta smile

Gick du på Grönlunds?

tyvärr gjorde jag inte det. jag gick på wesab i sävast/boden! och nu sitter man och den 1 juli får man börja ratta åt Vikströms åkeri i Luleå smile

Mercedes E220 CDI "Stortysken" (2013)
Dream_ Lastmaskinförare/produktions arbetare
24 juni 2013 · 296 Inlägg

Kör lastmaskin/hjullastare

Senast redigerat av Dream_ (24 juni 2013)

Det blir som det blir!
Gronwalls
24 juni 2013 · 1 808 Inlägg

Dream_ skrev:
Kör lastmaskin/hjullastare

Vart jobbas det då? samt behöver ni folk? smile

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Buick Super 8 "LadyRed" (1953)
Dream_ Lastmaskinförare/produktions arbetare
24 juni 2013 · 296 Inlägg

Gronwalls skrev:

Dream_ skrev:
Kör lastmaskin/hjullastare

Vart jobbas det då? samt behöver ni folk? smile

St eriks i Uppsala jobbar jag på! Nja , inte just nu iaf tror jag inte

Det blir som det blir!
Samo
24 juni 2013 · 42 Inlägg

Electrical design engineer står det på visitkortet. Elkonstruktör blir det på svenska.
Jobbar på ÅF i Göteborg.

BMW 120i M-Sport "Aerodynamic" (2005)
Timjoh
2 juli 2013 · 453 Inlägg

Dream_ skrev:
Kör lastmaskin/hjullastare

Kul med folk från samma bransch! smile Vad kör du för lastare?

Dream_ Lastmaskinförare/produktions arbetare
2 juli 2013 · 296 Inlägg

Timjoh skrev:

Dream_ skrev:
Kör lastmaskin/hjullastare

Kul med folk från samma bransch! smile Vad kör du för lastare?

Just nu sitter jag och kör en L70C , på mitt förra jobb körde jag L60F. Så blev ett nerbyte gällande maskin , men man ska inte vara så petig smile vad kör du för nått?

Det blir som det blir!
Timjoh
3 juli 2013 · 453 Inlägg

Dream_ skrev:

Timjoh skrev:

Dream_ skrev:
Kör lastmaskin/hjullastare

Kul med folk från samma bransch! smile Vad kör du för lastare?

Just nu sitter jag och kör en L70C , på mitt förra jobb körde jag L60F. Så blev ett nerbyte gällande maskin , men man ska inte vara så petig smile vad kör du för nått?

Men du kanske fick ett bättre jobb? smile Man ska trivas! Kör en cat 323dl så det är an bandare då!

Dream_ Lastmaskinförare/produktions arbetare
3 juli 2013 · 296 Inlägg

Timjoh skrev:

Dream_ skrev:

Timjoh skrev:

Kul med folk från samma bransch! smile Vad kör du för lastare?

Just nu sitter jag och kör en L70C , på mitt förra jobb körde jag L60F. Så blev ett nerbyte gällande maskin , men man ska inte vara så petig smile vad kör du för nått?

Men du kanske fick ett bättre jobb? smile Man ska trivas! Kör en cat 323dl så det är an bandare då!

Bättre vet jag inte , slipper pendla , så mer tid till annat smile se där , trevliga maskiner det smile vart jobbar du ? smile

Det blir som det blir!
Timjoh
3 juli 2013 · 453 Inlägg

Dream_ skrev:

Timjoh skrev:

Dream_ skrev:

Just nu sitter jag och kör en L70C , på mitt förra jobb körde jag L60F. Så blev ett nerbyte gällande maskin , men man ska inte vara så petig smile vad kör du för nått?

Men du kanske fick ett bättre jobb? smile Man ska trivas! Kör en cat 323dl så det är an bandare då!

Bättre vet jag inte , slipper pendla , så mer tid till annat smile se där , trevliga maskiner det smile vart jobbar du ? smile

Ja men tid är viktigt! Vad gör du med lastaren? Jodå den är fin! HB transport, ligger i Halmstad smile

Dream_ Lastmaskinförare/produktions arbetare
4 juli 2013 · 296 Inlägg

Timjoh skrev:

Dream_ skrev:

Timjoh skrev:

Men du kanske fick ett bättre jobb? smile Man ska trivas! Kör en cat 323dl så det är an bandare då!

Bättre vet jag inte , slipper pendla , så mer tid till annat smile se där , trevliga maskiner det smile vart jobbar du ? smile

Ja men tid är viktigt! Vad gör du med lastaren? Jodå den är fin! HB transport, ligger i Halmstad smile

Ja men det är det verkligen! Jag kör mestadels pall hantering , kör mot betongfabrik , så lossar banorna med färdiga produkter , kör ut till lagerstället , olika för varje produkt , så blir några pall per dag man kör smile du trivs med att köra bandare eller ? smile

Det blir som det blir!
Timjoh
4 juli 2013 · 453 Inlägg

Dream_ skrev:

Timjoh skrev:

Dream_ skrev:

Bättre vet jag inte , slipper pendla , så mer tid till annat smile se där , trevliga maskiner det smile vart jobbar du ? smile

Ja men tid är viktigt! Vad gör du med lastaren? Jodå den är fin! HB transport, ligger i Halmstad smile

Ja men det är det verkligen! Jag kör mestadels pall hantering , kör mot betongfabrik , så lossar banorna med färdiga produkter , kör ut till lagerstället , olika för varje produkt , så blir några pall per dag man kör smile du trivs med att köra bandare eller ? smile

Ja det kan jag tänka mig! Ja fan det gör jag! Gillar inte hjulare något vidare.. gillar att stå stadigt och jobben är ju rätt olika med, till en bandare får du ju större jobb och lite så. En hjulare går ju ofta på mkt finlir och i stan osv. Dom har även börjat tagit över mer och mer från hjullastarna ute på byggen, eftersom dom flesta har gafflar osv till maskinen behövs inte hjullastarna på samma sätt. Och sånt är inte riktigt min grej hehe.

Dream_ Lastmaskinförare/produktions arbetare
4 juli 2013 · 296 Inlägg

Timjoh skrev:

Dream_ skrev:

Timjoh skrev:

Ja men tid är viktigt! Vad gör du med lastaren? Jodå den är fin! HB transport, ligger i Halmstad smile

Ja men det är det verkligen! Jag kör mestadels pall hantering , kör mot betongfabrik , så lossar banorna med färdiga produkter , kör ut till lagerstället , olika för varje produkt , så blir några pall per dag man kör smile du trivs med att köra bandare eller ? smile

Ja det kan jag tänka mig! Ja fan det gör jag! Gillar inte hjulare något vidare.. gillar att stå stadigt och jobben är ju rätt olika med, till en bandare får du ju större jobb och lite så. En hjulare går ju ofta på mkt finlir och i stan osv. Dom har även börjat tagit över mer och mer från hjullastarna ute på byggen, eftersom dom flesta har gafflar osv till maskinen behövs inte hjullastarna på samma sätt. Och sånt är inte riktigt min grej hehe.

Jasså , tar bandare över på byggen? Fan vad osmidigt och tex lossa en lastbil hmm men nog är dom användbara på andra ställen. Ja en hjulare går ofta på finlir, men kan även ta på sig mer jobb smile

Det blir som det blir!
Jonte-K :p
5 juli 2013 · 52 Inlägg

Elektriker! :-)

Majk_ Öhh
5 juli 2013 · 272 Inlägg

Snickare!

BMC Mini 1000 Saloon "Purple Haze" (1970)
Timjoh
5 juli 2013 · 453 Inlägg

Dream_ skrev:

Timjoh skrev:

Dream_ skrev:

Ja men det är det verkligen! Jag kör mestadels pall hantering , kör mot betongfabrik , så lossar banorna med färdiga produkter , kör ut till lagerstället , olika för varje produkt , så blir några pall per dag man kör smile du trivs med att köra bandare eller ? smile

Ja det kan jag tänka mig! Ja fan det gör jag! Gillar inte hjulare något vidare.. gillar att stå stadigt och jobben är ju rätt olika med, till en bandare får du ju större jobb och lite så. En hjulare går ju ofta på mkt finlir och i stan osv. Dom har även börjat tagit över mer och mer från hjullastarna ute på byggen, eftersom dom flesta har gafflar osv till maskinen behövs inte hjullastarna på samma sätt. Och sånt är inte riktigt min grej hehe.

Jasså , tar bandare över på byggen? Fan vad osmidigt och tex lossa en lastbil hmm men nog är dom användbara på andra ställen. Ja en hjulare går ofta på finlir, men kan även ta på sig mer jobb smile

Nej nej haha blev kanske lite knasigt där i texten men menar hjularna självklart wink

MB350se S-klass =)
5 juli 2013 · 295 Inlägg

Fortfarande rörsvetsare.. smile

BMW 328IA "beevern" (1997)
Specialraggarn
6 juli 2013 · 512 Inlägg

Skördar/Skotar förare smile Rottne H20/F18

Volkswagen Passat 1.8T "Fruräcer" (2004)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang