2818
Sök

Undrar vad lampan som finns på bild heter?

S40 T4
584 Inlägg
5 november 2009
Trådstartare
Hej,

Igår va jag och drog kablar och märkte att en lampa inte har funkat.
Så jag tog ut lampan och försökte kolla upp vad det va för lampa så jag kunde byta den.
Men har inte hittat någon alls info om den.

den va på askkoppen på min s40 t4.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/46495/796141_hh74xp.jpg

Försöker iaf
12 819 Inlägg
5 november 2009
Visst kan du dra ut själva lampan från hållaren..?

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

S40 T4
584 Inlägg
5 november 2009
Trådstartare
te_wik skrev:

Mvh Tommy

HAHAHAHA!!! fyfan jag dör av skratt.. detta va vädligt skämmit haha.. jag tänkte det men tänkte ville inte paja den innan jag visste tongue men nu vet jag det och lär nog inte göra det misstaget igen. tack för hjälpen big_smile

//Mvh

Försöker iaf
12 819 Inlägg
5 november 2009
Shady_killen skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

HAHAHAHA!!! fyfan jag dör av skratt.. detta va vädligt skämmit haha.. jag tänkte det men tänkte ville inte paja den innan jag visste tongue men nu vet jag det och lär nog inte göra det misstaget igen. tack för hjälpen big_smile

//Mvh

Hehe, men det är sant som du säger. Ibland sitter dessa som satan och lampan pajjar istället för att komma ut. Då är det bätter att höra sig för om det ens ska gå att dra ur så man slipper ta sönder något i onödan. smile

Vad själva lampan där heter kommer jag inte ihåg dock, men den är ganska standard så de hittar du snabbt.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

S40 T4
584 Inlägg
5 november 2009
Trådstartare
te_wik skrev:
Shady_killen skrev:
te_wik skrev:

Mvh Tommy

//Mvh

Hehe, men det är sant som du säger. Ibland sitter dessa som satan och lampan pajjar istället för att komma ut. Då är det bätter att höra sig för om det ens ska gå att dra ur så man slipper ta sönder något i onödan. smile

Vad själva lampan där heter kommer jag inte ihåg dock, men den är ganska standard så de hittar du snabbt.

Mvh Tommy

okej, tack så mycket för hjälpen big_smile ska ta och köpa en ny smile
Senast redigerat av Shady_killen (5 november 2009)

Sök