Mitt projekt började med att jag skulle piffa upp bilen lite men det spårade snart ur skulle bara bli mer och mer, och på den vägen är det. Jag satsar mest på karossen först. Eftersom motorn är lätt att bygga om i efterhand. Så... Visa mer
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
om ni bara viste hur ont jag har i mitt pekfinger! har setat och scrollat alla sidor, läst kollat kollat och läst Sparade tråden i datorn, lånat en del bilder på buren! så man vet hur fan man ska göra sen när det är min tur att bygga en!
Helt sjukt jävla bygge! Bra jobbat som satan! fortsätt och sluta aldrig bygg bilar! helvete du har ju all jävla kunskap man kan tänkas behöva!
Kolla min busbilBILEN HÄRLämna en kommentar eller nått
om ni bara viste hur ont jag har i mitt pekfinger! har setat och scrollat alla sidor, läst kollat kollat och läst Sparade tråden i datorn, lånat en del bilder på buren! så man vet hur fan man ska göra sen när det är min tur att bygga en!
Helt sjukt jävla bygge! Bra jobbat som satan! fortsätt och sluta aldrig bygg bilar! helvete du har ju all jävla kunskap man kan tänkas behöva!
Har inte gjort något stort men bilder blev det hehe var bara tvungen att prova med en baklucka och se hur det blev med vingen, sen är stolarna i bilen ska fixa bälten handbroms osv. lite bilder då
bild devis på att framvagnen snart är klar
Det är kul med mycket kommentarer men är det nån som vet hur man bubbel citerar ?
Tror det funkar såhär! Citera någon först, sedan får du typ klistra in den andra kommentaren och hans namn lika som den första fast under... jäklar så svårt att förklara