Mitt projekt började med att jag skulle piffa upp bilen lite men det spårade snart ur skulle bara bli mer och mer, och på den vägen är det. Jag satsar mest på karossen först. Eftersom motorn är lätt att bygga om i efterhand. Så... Visa mer
kul att du håller igång ! det finns många som hade tröttnat vid det här laget:) stor tumme upp!
ja jag tycker att det är roligt att hålla på i garaget men det kan gå några dagar ibland veckor utan att jag gör något med bilen, för att jag inte har lust men jag blir snart sugen igen
Jag har börjat sänka ner och flyttat bak stolarna nu. Tog fyrkants profil och kapade hål i golvet och sedan skar jag bort allt onödigt. Nu kommer jag kunna sitta i bilen utan att ha ratten i knät men det är inte färdigt en så nu vet hehe
Blir sikt snyggt det här!! när har du tänkt att den ska vara färdig?
Tackar Den kanske är klar i slutet av nästa sommar
Jag ska snart börja med avgastunneln men är inte klar över hur det ska bli, är det någon som har något förslag? vad som kan bli bäst. Att bara ha det som vanligt eller sidepipe Eller någon annan ide ??
Jag ska snart börja med avgastunneln men är inte klar över hur det ska bli, är det någon som har något förslag? vad som kan bli bäst. Att bara ha det som vanligt eller sidepipe Eller någon annan ide ??
Ut genom "bakdörren", eller bakom förardörren som det blir på din, är riktigt najs
Ut genom "bakdörren", eller bakom förardörren som det blir på din, är riktigt najs