Mitt projekt började med att jag skulle piffa upp bilen lite men det spårade snart ur skulle bara bli mer och mer, och på den vägen är det. Jag satsar mest på karossen först. Eftersom motorn är lätt att bygga om i efterhand. Så... Visa mer
såsen går åt fort när man har kul, särskilt om man har 16v turbo
Japp lite snålt med bara 40 liter
Rocka skrev:
Har du tjuvkikat på min fuelcell installation ?? Gjorde precis lika på min i höstas. Nu lär du ligga i lite så den blir klar till sommarn
Nej faktiskt inte men va inne och kolla nu, det blev ju kanon bra
Jag tyckte det blev bra att flytta fram tanken lite. Och den är ny bes och godkänd för 2v sen
Ja men jag hade velat ha fram tanken lite till men panhardstagets fäste va ju där så det fick räcka Okej fint då men du måste öppna bakluckan för att tanka eller ?
Nu har det hänt lite igen Batteri lådan är klar, handbromsen är på plats med, och så har jag börjat med tryck slangarna för att se hur mycket plats det blir till expansionskärlet.
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
såsen går åt fort när man har kul, särskilt om man har 16v turbo
Japp lite snålt med bara 40 liter
Nej faktiskt inte men va inne och kolla nu, det blev ju kanon bra
Jag tyckte det blev bra att flytta fram tanken lite. Och den är ny bes och godkänd för 2v sen
Ja men jag hade velat ha fram tanken lite till men panhardstagets fäste va ju där så det fick räcka Okej fint då men du måste öppna bakluckan för att tanka eller ?
Ja jag får öppna luckan och tänka än så länge tänkte använda orginal först men då skulle soppan rinna ut på backen istället för in till tanken vinkeln blir fel...kommer bygga om med tankning genom bakluckan sen
Körde samma variant på batterilådan på rallycrossporschen, fungerar riktigt bra. Smidigt också
Tack Ja jag följde det bygget tror det var där iden kom ifrån
Cadillac123 skrev:
Blir riktigt porrigt!
Tack, jo då rätt nöjd
almqvist__89 skrev:
Kul projekt! Pren lagd
Härligt att höra att det är folk som vill följa
TurboLundin skrev:
Riktigt snyggt blir det!
Tack tack
Rocka skrev:
240_Tonka skrev:
Rocka skrev:
Ja jag får öppna luckan och tänka än så länge tänkte använda orginal först men då skulle soppan rinna ut på backen istället för in till tanken vinkeln blir fel...kommer bygga om med tankning genom bakluckan sen
Okej men det går väl bra? men jag tänkte göra ett rör rakt upp igenom bakluckan med en liten tratt som är jäms med luckan