Pioneer DEH-P9600MP problem

rodbetaa
16 november 2009 · 10 Inlägg

Hej!

Köpte en bil nyligen och en Pioneer DEH-P9600MP stereo följde med. När jag kom hem upptäckte jag att den inte går att öppna ordentligt, alltså den har hakat upp sig på något sätt. När man trycker på open så öppnar den sig bara lite grann och sen stänger den osv osv och så fortsätter den tills man antingen stänger av elen eller trycker på reset knappen. Det är inga problem att lyssna på radio eller cd. Det öppnat sig inte som den ska bara.

Vet någon något om detta? Vad kan vara fel eller vad ska jag göra?

I värsta fall så är det väl bara att lämna in den på lagning, någon som vet kostnad på de?

Mvh

volvoentusiasten
16 november 2009 · 4 005 Inlägg

rodbetaa skrev:
Hej!

Köpte en bil nyligen och en Pioneer DEH-P9600MP stereo följde med. När jag kom hem upptäckte jag att den inte går att öppna ordentligt, alltså den har hakat upp sig på något sätt. När man trycker på open så öppnar den sig bara lite grann och sen stänger den osv osv och så fortsätter den tills man antingen stänger av elen eller trycker på reset knappen. Det är inga problem att lyssna på radio eller cd. Det öppnat sig inte som den ska bara.

Vet någon något om detta? Vad kan vara fel eller vad ska jag göra?

I värsta fall så är det väl bara att lämna in den på lagning, någon som vet kostnad på de?

Mvh

500-1500 kr beroende på vad det är för fel.


smile *skakar på huvudet*

rodbetaa
16 november 2009 · 10 Inlägg

Okok

Kan någon admin flytta tråden till Bil multimedia, såg de först nu...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang