hoppas du hinner vill ju värkligen se din bil på lördag
Tja! jaa ja måste hinna! hehe. ses där då!
Masen_Racing skrev:
Fridell/t5 skrev:
Masen_Racing skrev:
Rätt inställning, vi får verkligen se en fin överrasking på Elmia när man får se din volvo klar ! Se till att göra allt riktigt så du inte glömmer något Timmarna tickar på min klocka, gör din ? (ASG) Haha....
Dtt as!! haha du stressar mig inte alls hehe vi åker imon kväll åker vi hemmifrån å igår kväl visa de sig att dom limmat bakrutorna fel så e inte går å stänga dörrarna så idag e de PANIK! å de sista kommer från lack imon kväll. men men bara å köra på hehe ses där.!
Oj vilka svin som gör det snett, hmmm vad tråkigt... Du kommer hinna det vet jag ! Japp hörs och ses
hehehe jaaa hehe men de löste sig rätt ok idag får göra om lite efter påsk bara.. japp vi ses där bara å hoppa på mig hehe
c_lazer skrev:
mmmm gubben känner också av pressen nu siata dagarna, har lackat 4 bilar och två hojar till elmia... Hjälper till med det sista på den sista bilen, så skönt att det snart är över... Syns där nere gubben och lycka till!!!! (vi får våran belöning när vi kommer ner hi hi)
jaa nu börjar de bli tajt hehe får dom sista delar från lack imon kväll... hehe jaa men längtar nästan tills Elmia e över hehe.. jaa vi syns där jaa dom står kalla i kylen redan hehe
Ska bli skoj att se din och sporres i verkligheten Sj har jag målat pickupen inatt inte långt kvar till elmia nu...så nu blir de att sova någon timme sen upp och måla det sista..sen ska de monteras kommer ni i morgon eller på torsdag?
Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Ska bli skoj att se din och sporres i verkligheten Sj har jag målat pickupen inatt inte långt kvar till elmia nu...så nu blir de att sova någon timme sen upp och måla det sista..sen ska de monteras kommer ni i morgon eller på torsdag?
jaa ja ska snacka me johan de beror på när jonny e klar me våra grejer också.. jaa gött mos me lite grund på bilen...
så gottt folk.!!1 nu bär de av till Elmia. många timmar i bilen å sista delarna kom fårn JKR 03,00 INATT så nu ska de monteras å sen lastas bilen så bär de av. kom gärna fram å fråga om ni ser mig.!! MVh Fridell!!
Då så två dagar på Elmia körde ner två ggr också 40 mil enkel resa. Är riktigt mör nu alltså Lätt värt var det ju att se din Volvo 855 T5 Fridell sjukt jävla fin den var alltså Kan nog inte klaga på något av sakerna du har gjort typ......
Tråkigt att jag inte hitta dig igår på Elmia. Aja kommer sommarträffar
Söker du efter bilder så har jag ett par på din bil. Så kan jag maila dem !