2423
Sök

INFÖR: YstadTräffen 2010 - PREMIÄR 9 April, 20:00

9 Inlägg
1 mars 2010
håller också med !

Sous Chef
389 Inlägg
1 mars 2010
på tisdag är det en månad exakt...

håller med om kl 19 smile

mn f*n en månad kvar o ja har fortf inga sommarfälgar... panik.....

beslutsångest tongue

283 Inlägg
1 mars 2010
Ärligt talat så tror jag att det kommer vara rätt fult där nr kl 19 smile många kommer nog köra tidigt så dom får bra platser smile

3 968 Inlägg
2 mars 2010
Kl 20.00 står det i Österlenmagasinet (tidningen) som ni ser
och vi hade träffen kl 20.00 förra året med, har fungerat utmärkt,
men självklart om man vill komma tidigare än åtta får man göra det.

Har gjort reklam om kl 20 överallt så det är inget som jag
kan ändra nu i efterhand, blir bara krångligt, hoppas ni förstår smile

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
2 mars 2010
Trådstartare
ralle_xtreme skrev:
Ärligt talat så tror jag att det kommer vara rätt fult där nr kl 19 smile många kommer nog köra tidigt så dom får bra platser smile

Man får självklart komma dit nä man vill, men träffen börjar 20:00 smile

870 Inlägg
2 mars 2010
Bara ett förslag, men håller med om att det bara blir strul att ändra tider nu i efterhand!
Men kan kanske tänka på de till nästa år att solen går ner ganska tidigt i början av säsongen...

3 968 Inlägg
2 mars 2010
Självklart bra med förslag...

Dock .... å andra sidan går det mot ljusare och ljusare tider när det är vår och närmar sig sommar,
så då är det ljust ännu längre på kvällarna... så klockan 20.00 är perfekt och folk känner
till denna tidpunkten... så att ändra på det konceptet är bara synd cool
Senast redigerat av Andreas79 (2 mars 2010)

F.d Yrkeschafför. Numera Magister.
154 Inlägg
2 mars 2010
Sjukt mkt bättre känsla o ha en sån här träff när det är mörkt. Men det är min åsikt.
På sommaren eller i alla fall när det är ljust på kvällarna så väntar jag gärna fram mot
21 innan jag dyker upp. Har ju hört ett rykte om mej o bilen i Ystad som jag måste leva upp till ju. smile

Mvh Tomas

207 Inlägg
2 mars 2010
Tejptomas skrev:
... Har ju hört ett rykte om mej o bilen i Ystad som jag måste leva upp till ju. smile
...

Nu blev jag nyfiken.. Det måste jag ha missat tongue
Vad är det för rykte? smile

154 Inlägg
2 mars 2010
Hehe, det är folk som inte hänger här som sett bilen som snackat runt lite. smile Dvs äldre.. Haha!!
De hade sett en svart Volvo, kanske en 740, som kom till Ystad på Fredagkvällar
och gick som bara den. Både rakt fram och på sidan. Men ingen visste vem det var som körde
eller var bilen kom ifrån. När man får höra sånt här så känner man sej lite som en "Ghostrider"... smile smile

Mvh Tomas

Sous Chef
389 Inlägg
2 mars 2010
trelleborgs ghostrider !! det gillas smile

<3 Japs
680 Inlägg
2 mars 2010
Men sluta gnäll om att solen går ner vid 8.
Vafan, är ni mörkrädda eller? Ta med ficklampa om ni inte gillar mörkret! wink

Kärlek växer inte på träd, den tillverkas i Japan

207 Inlägg
2 mars 2010
Tejptomas skrev:
Hehe, det är folk som inte hänger här som sett bilen som snackat runt lite. smile Dvs äldre.. Haha!!
och gick som bara den. Både rakt fram och på sidan. Men ingen visste vem det var som körde
eller var bilen kom ifrån. När man får höra sånt här så känner man sej lite som en "Ghostrider"... smile smile

Mvh Tomas

Haha ok.. Så länge det är i positiv bemärkelse så är sånt alltid kul att höra smile
Då får man kanske se mer av den i år då?

Tvivlare
2 266 Inlägg
2 mars 2010
Tejptomas skrev:

Mvh Tomas

sluta skryt tomas wink den går inte så fort nu när den står på pallbockar wink hahaha!

You can't polish a turd, but you can roll it in glitter.
Med reservation för ev. felskrivningar.

352 Inlägg
2 mars 2010
Arcangelus skrev:
Men sluta gnäll om att solen går ner vid 8.
Vafan, är ni mörkrädda eller? Ta med ficklampa om ni inte gillar mörkret! wink

Hahahaha.. håller med här

"You can have any brew you want, as long as it's a Corona"

Sous Chef
389 Inlägg
2 mars 2010
då var man redo för denna våren och sommarn !! fälgarna är påväg hem smile

nu måste man bara se till att vara ledig på premiären!!

92 Inlägg
2 mars 2010
En dag närmre , tralalal...Bara jag som är sugen på en varm fredagskväll i Ystad?smile

154 Inlägg
2 mars 2010
Whacker skrev:
Tejptomas skrev:

Mvh Tomas

Haha ok.. Så länge det är i positiv bemärkelse så är sånt alltid kul att höra smile
Då får man kanske se mer av den i år då?

Ja, denna gången var det positivt menat. big_smile
Det var en kompis som bor utanför Sjöbo som var o jobba i Ystad som hade hört det.
Så han sa till mej att jag var omtalad. Kändes rätt kul. I Trelleborg är man inte lika
positivt omtalad. Hahaha... Kan undra varför?? Men om vi får se mer av den i år kan
jag inte svara på just nu. Allt tar sin tid och SFRO ska komma o godkänna den innan
den kan besiktigas. Blir ombyggt fordon nu. Ca 10 större ändringar som vi ska få godkänt.

Att jag skulle vara Trelleborgs Ghostrider vet jag inte. Det är om andra tycker det men
svart bil så där är ju ett rätt i alla fall. Men känslan infann sej där när jag fick höra hur
jag beskrevs av de personerna i Ystad. Hahaha... Sen att man faktiskt har kört ifrån
de blå vid minst ett tillfälle kanske inte gör saken sämre. Hahaha...lol

Mvh Tomas

223 Inlägg
5 mars 2010
Fan, tycker att det är lite dåligt tryck i tråden nu ! Dryga månaden kvar nu bara big_smile

82 Inlägg
5 mars 2010
Hehe, börjar bli lite bråttom nu minssan, får lägga på ett kol=)smile

Man har varit med för...

Sök