3896
Sök

Racer-puttes playground ...

Här kommer det en massa bus å annat skoj att visas som jag pysslar med :)

2 375 712 Visningar
Uppdaterades senast 30 januari 2020
R1 driver!
5 128 Inlägg
30 september 2011
racer-putte skrev:
_DamnIt skrev:
racer-putte skrev:

mjaaaa inte i din lilla holk evt en  tahoe  kanske  då tongue

Nu ska du inte ha så taskig attityd klenis! tongue Du ska se, med en jävla vilja ska jag nog kunna klämma in 2 såna under brädan OCH ha kvar handskfacket! wink Eller ja, mål måste man ha! xD

de klarar du absolut  .. men inte me 2 sånna lådor som  ja har iaf ..den  e på c 80liter smile

Haha, då kommer jag nog inte få plats med det nej! tongue Men en 20-30l borde jag nog kunna klämma ur med en jävla vilja! smile

6 558 Inlägg
30 september 2011
Trådstartare
liten e den inte lådan iaf  den sitter jue i min v70i  smile
https://www1.garaget.org/gallery/images/99/98959/98959-f661be5f2d0f58ae2fa8e4842f9d4fa2.jpg
å ja den e inte helt klar än ..ska fräsa å gö den snygg i morron bitti tongue
Senast redigerat av racer-putte (30 september 2011)

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

R1 driver!
5 128 Inlägg
30 september 2011
Tror jag vågar hålla med om att den inte får plats under instrumentbrädan! tongue

6 558 Inlägg
30 september 2011
Trådstartare
evilaudio skrev:
racer-putte skrev:
evilaudio skrev:

fast de e nog inte basen i sig som gör att de spelar som de gör.. de e lådan.  ;P

har lyssnat på en 1/4 vågs pipa med 10st 4"... ja säger bara DRA ÅT HELVETE..big_smilebig_smile   4" fullregister PA wink

den har en grym hjälp av lådan kan ja  lova  ..e jue rena turbo -låda ja har jue smile   så du har helt rätt  lådan e nog fasen minst 50procent i fallet

visst e de så smile

men även fast lådan e till sjuukt bra hjälp .. så äre iaf sketa fränt att nått så litet kan lira så fräckt smile

6 558 Inlägg
30 september 2011
Trådstartare
_DamnIt skrev:
Tror jag vågar hålla med om att den inte får plats under instrumentbrädan! tongue

lol lol  sa jue det  ... men ja lurar på å köpa 2st  å göra en låda på ca 30l å avstämmt  i 40 hz  å ha i golfen  tongue

16 197 Inlägg
30 september 2011
racer-putte skrev:
evilaudio skrev:
racer-putte skrev:

den har en grym hjälp av lådan kan ja  lova  ..e jue rena turbo -låda ja har jue smile   så du har helt rätt  lådan e nog fasen minst 50procent i fallet

visst e de så smile

men även fast lådan e till sjuukt bra hjälp .. så äre iaf sketa fränt att nått så litet kan lira så fräckt smile

vet själv hur jävla impad ja blev när ja byggde en hornlåda till 2st DLS RW6   wink   trodde fan inte att de va möjligt... hehe

"Testar man inte så får man aldrig veta"

R1 driver!
5 128 Inlägg
30 september 2011
racer-putte skrev:
_DamnIt skrev:

lol lol  sa jue det  ... men ja lurar på å köpa 2st  å göra en låda på ca 30l å avstämmt  i 40 hz  å ha i golfen  tongue

Du får ge utlåtande sen då! För jag kommer ju ha 2 alternativ med dessa basar. Antingen 1st och 1000w, eller 2st till 1500w. Frågan är vilket som blir bäst? tongue

6 558 Inlägg
30 september 2011
Trådstartare
evilaudio skrev:
racer-putte skrev:
evilaudio skrev:

visst e de så smile

vet själv hur jävla impad ja blev när ja byggde en hornlåda till 2st DLS RW6   wink   trodde fan inte att de va möjligt... hehe

ahh japp de e helt enkelt skitballt  smile  sen de roliga e jue att de sitter dubbla d4or på den å  ... men sen lådan i sig kan man jue ha lite saker att önska sig  men men ..

6 558 Inlägg
30 september 2011
Trådstartare
_DamnIt skrev:
racer-putte skrev:
_DamnIt skrev:

Du får ge utlåtande sen då! För jag kommer ju ha 2 alternativ med dessa basar. Antingen 1st och 1000w, eller 2st till 1500w. Frågan är vilket som blir bäst? tongue

annars  ja har massor me spill bitar över  ..så ja lura på om ja skulle slänga ihop en 9.5 l låda  å testa  när man endån e i farten tongue

R1 driver!
5 128 Inlägg
30 september 2011
racer-putte skrev:
_DamnIt skrev:
racer-putte skrev:

annars  ja har massor me spill bitar över  ..så ja lura på om ja skulle slänga ihop en 9.5 l låda  å testa  när man endån e i farten tongue

Tycker jag du bör göra! å man vet ungeför hur det blir. För jag kommer ju antagligen köra litet och slutet isf! smile

6 558 Inlägg
30 september 2011
Trådstartare
_DamnIt skrev:
racer-putte skrev:
_DamnIt skrev:

Tycker jag du bör göra! å man vet ungeför hur det blir. För jag kommer ju antagligen köra litet och slutet isf! smile

ahh  men tror nästan de blir roligast portat me en dd  smile

R1 driver!
5 128 Inlägg
30 september 2011
Helt klart! Men frågan är, 2st SW6.5, portad, och dold under brädan, omöjligt?

6 558 Inlägg
30 september 2011
Trådstartare
_DamnIt skrev:

lr varför inte isf en dd 1508 d4a i ca 20 l  :p  ujuj ha hört en snubbe som har det i kör ett dd ss2 steg bryggat så basen får 300watt  å jösses va gött de lirar  smile

R1 driver!
5 128 Inlägg
30 september 2011
racer-putte skrev:
_DamnIt skrev:

lr varför inte isf en dd 1508 d4a i ca 20 l  :p  ujuj ha hört en snubbe som har det i kör ett dd ss2 steg bryggat så basen får 300watt  å jösses va gött de lirar  smile

Värt att fundera över! För i mina drömmar så behöver jag bara 1st bas, med 2x2Ohms talspolar, som kräver liten låda och kan monteras under instrumentbrädan så jag får hela mitt "enorma" bagage över till... Slutsteg?

6 558 Inlägg
30 september 2011
Trådstartare
_DamnIt skrev:
racer-putte skrev:
_DamnIt skrev:

Värt att fundera över! För i mina drömmar så behöver jag bara 1st bas, med 2x2Ohms talspolar, som kräver liten låda och kan monteras under instrumentbrädan så jag får hela mitt "enorma" bagage över till... Slutsteg?

hahah  ett m4a i bak sen e skuffen full tongue

R1 driver!
5 128 Inlägg
30 september 2011
racer-putte skrev:
_DamnIt skrev:
racer-putte skrev:

Haha, mina SPL steg får hänga med ett tag till. Den ena är knappt inspelat, och det andra ligger fortfarande i kartongen tongue

6 558 Inlägg
30 september 2011
Trådstartare
_DamnIt skrev:
racer-putte skrev:
_DamnIt skrev:

Haha, mina SPL steg får hänga med ett tag till. Den ena är knappt inspelat, och det andra ligger fortfarande i kartongen tongue

ahh men de verka jue va bra skit de  å tongue big_smile

6 558 Inlägg
30 september 2011
Trådstartare
Putteliten skrev:
Skulle du kunna få en såndär liten skit att lira gött i min cab också?

vaa säger du  .. ska ja skita i cabben din yikes lol

9 142 Inlägg
30 september 2011
racer-putte skrev:
Putteliten skrev:
Skulle du kunna få en såndär liten skit att lira gött i min cab också?

vaa säger du  .. ska ja skita i cabben din yikes lol

Uuää! Äcklig du e då! Gör du sådär får du inga kunder! tongue ja vill ju bara ha lite gött ljud jue.... smile

Sök