ha börja pilla lite me röden nu ha ladd problem så få börja me alla kablar ifram lite skillnad på strl motför org iaf borra ur legeringen ur kabelskorna osså ja som ha svårt att stoppa i kablar i min bil utan kabel-strumpa sen så ha ja börja spåna lite ideer på hur skuffen ska se ut .kanske ska använda lite ideer från vr6an sen så väntar ja på att träfrakt ska komma hit med mina 6st dd mb6.5 middar
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
nu e det mitt steg å basar e bestämt å allt annat nu ... osså ha ja handlat en massa spackel å bra å ha saker på feltema ida ...så vilokväll nu så gö man ett ryck imorron
Fortsatt me kabel byte ida .. 50is kabel å orginal kabeln till generatorn fortsatt även med lådan shiiiiiiiiiit va snett ja kapat å den passa å så nu ser ni varför ja kapat så .. den e såå sjuukt välvd balken .. så just därför gjorde ja såhär .. så nu ligger den tätt emot yttersidorna å den vinklade delen ligger ovanför balken ser jue t.o.m nice ut här å gjorde en list å täcka över hålet 45gr ena sidan å 30gr den andra boom smack va fiiint de blev lura på den ni blir ett ryck till imorron