ha bara 2 pics att bjuda på ... va så mörkt å har bara mobilen nu ..kameran ha ballat ur lite full fräs ida vart det mellan uppehållket i snöfallet men guuuuuud va fint de blir nu ha dom hittat in i lådan iaf tar å knäpper bättre kort imorron
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
mjooo men e iaf inge skojj men ja ha lovat att iår kommer ja på elmia that`s it
När du får sladda lite på volymratten och höra resultatet kommer dessa deppdagar vara som bortBLÅSTA.. Håll ut
sa ungefär samma sak nyss till frun .. blir nog roligare igen.. när man får börja koppla ihop allt å dra en truddelutt
Sannolikheten är stor iaf.. Själv e man som en 3e klass på crack när man får värma upp nybygget, hur illa de än låter pga diverse olika inställningar som inte gjorts så rinner de till i bäret o man gladeligen drar igång db-jakten, varje steg i rätt riktning blir en kick utan dess like... Fan man blir ju onekligen pilsk på att bygga nytt jag me nu juh...
Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance
När du får sladda lite på volymratten och höra resultatet kommer dessa deppdagar vara som bortBLÅSTA.. Håll ut
sa ungefär samma sak nyss till frun .. blir nog roligare igen.. när man får börja koppla ihop allt å dra en truddelutt
Sannolikheten är stor iaf.. Själv e man som en 3e klass på crack när man får värma upp nybygget, hur illa de än låter pga diverse olika inställningar som inte gjorts så rinner de till i bäret o man gladeligen drar igång db-jakten, varje steg i rätt riktning blir en kick utan dess like... Fan man blir ju onekligen pilsk på att bygga nytt jag me nu juh...
HAHA
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
HAHA
Ja va fan, man försöker väl me allt, vill juh se folkan på elmia jue... Billjudsporr funkar väl alltid?...
Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance