nupp inte ett dugg faktiskt vart å hämtat en diesel kanon nu ..så nu ska de donas i garaget i bara tshirt
Har ni inte vår uppe i lapphelvetet än? Själv har jag varit i garaget i bara T-shirt utan någon värme på, varmt å skönt var det i alla fall! Blir det provspelning imorrn som utlovat?
nupp inte ett dugg faktiskt vart å hämtat en diesel kanon nu ..så nu ska de donas i garaget i bara tshirt
Har ni inte vår uppe i lapphelvetet än? Själv har jag varit i garaget i bara T-shirt utan någon värme på, varmt å skönt var det i alla fall! Blir det provspelning imorrn som utlovat?
vi ha typ storm nu vi nupp tyvärr den tanken skiter sig tyvärr ,, sakna ett gäng anl-hållare men dom ligger på avd så hämtar dom på måndag å lite mera vinyl ..så ja satsar å säger tisdag ist
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
vi ha typ storm nu vi nupp tyvärr den tanken skiter sig tyvärr ,, sakna ett gäng anl-hållare men dom ligger på avd så hämtar dom på måndag å lite mera vinyl ..så ja satsar å säger tisdag ist
Va? Har dom inte öppet en söndag för sin bästa kund å hans sponsor? De va ju lite illa!
Va? Har dom inte öppet en söndag för sin bästa kund å hans sponsor? De va ju lite illa!
HAHA ha ingen brådska ja heller hinner iaf ja ,,+ freda lr lörda nästa vecka ska ja evt lämna bort bilen nån dag
lite fortsättning då tog å klädde andra sidan å kirrat en skiva för nästa steg dämpa bakluckan litegrann såhär ser bilen ut fram å bak me lådan i ,,ska i me basar å 3st steg å ha klätt klart diskanthållarna dörren på plats frun la på lite matta innan ja satt dit den sen tog vi å klädde om mittarmstödet i alcantara sponsorn har en taskig attityd HAHA slut resultat osså avslutar ja me en bild på en badbalja imorron ska de hämtas saker sen blire koppling för hela slanten