Jag är snabb som en ninja! Hon kommer inget se och du kommer inte känna något!
that's what she said
påminner lite om när batgirl blev besudlad av osynliga mannen ...rätt va det va så såg stålmannen henne naken å tänkte nu gör ja det med henne toksnabbt,,,, osså dök han å gjorde det det ...sen undra batgirl med osynliga mannen om han tyckte de va skönt mjoo de tyckte han bortsett från den brännande känslan han hade i röven
Jag är snabb som en ninja! Hon kommer inget se och du kommer inte känna något!
that's what she said
påminner lite om när batgirl blev besudlad av osynliga mannen ...rätt va det va så såg stålmannen henne naken å tänkte nu gör ja det med henne toksnabbt,,,, osså dök han å gjorde det det ...sen undra batgirl med osynliga mannen om han tyckte de va skönt mjoo de tyckte han bortsett från den brännande känslan han hade i röven
*FNISS FNISS*
Hellre omkörd och bortkommen än omkommen och bortkörd.
®™ Nuclear Performance
e nog näst sista updaten innan elmia nu kirrat ut kablarna till bakdörrarna + lite extra ström kabel ss2 steget snart kopplat satt fast rca kablarna å dragit dom dit dom ska vara mera namnam ett dd powercell 2500 nu e lådan klar för lite skinn de e sååå jävla sjuuuukt trångt me alla kablar ..så ida kollade ja om de va ström i battena å jisses nu vet ja hur stevie wonder känner sig så tyvärr e de inte igång än pga att ja ej får dit alla kablar .. så tur att man e elak av sig åt sket i resten ida å for hem ..å ringde till ålder-mannen (läs woody) så nu e de löst blir en specialare men behöver iaf ej bygga om nått drog lite i skinnet igår kväll osså häromdan kröp ja under sängen å tog upp mitt lilla mysiga steg osså skar ja ut en logga me mitt garage namn fast de blev jue FAIL Sen va ja å köpte omegas olje rengörare å olje förstärkare ..så nu ska röden få fin smörjning innan den tas ut fick ha ja fått hem mina nya klibbor tack http://www.garaget.org/jimH för dom was alles det för nu
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Nu ligger det massor me halv elaka saker i garaget som min sponsor har hämtat idag på avd ooooo jösses va elaka diskanterna är bilder ikväll nu blire garaget igen
lite pics till då tog å vinyla plasten i bakluckan blir sååå nice vinylen limmad till lådan som sagt de sket sig med inkopplingen igår ..men här e lösnngen + att ja fick mer kontakt yta nu nusåååå gött om plats nu början på ett hemma snickrat petskydd wiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeee nu e framsystemet komplett 6st dd vo-middar å 2st dd b2 horndiskanter haha ser jue ut som en fet 4tummare jämnfört me dls dikanten den till höger iafall nu ha bommat det nu ska ja snart ta itu me elmia frillan imorron ska det basas