hej hopp ha donat lite mer me dörrarna dörrarna kommer att likna passatens dörrar lite granna just för att golf dörrarna ser ut som crap sen så ha ja vart snäller ...så nu har ja typ allt för att modell bosätta mig i garaget framöver bara bilen kommer på plats å va allt ja hade för ikväll de hej hopp
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
ojojoj inslag från passat, är det inte en kunglig bil lixom hehe skojjar, fan vad jag saknar passaten
men dom har jue rätt snygga dörrsidor jööö sitter å lurar på att skaffa en sån ja å ...en kombi isf
jag gillade allt i passaten faktiskt , väldigt skön komfort med sportstolarna, men även dem mjuka nylonsätena är bra, däremot så är tygklädseln mindre dålig för den tar upp smuts lättare , köp kombi, dem finns det mycket plats till baslåda
ojojoj inslag från passat, är det inte en kunglig bil lixom hehe skojjar, fan vad jag saknar passaten
men dom har jue rätt snygga dörrsidor jööö sitter å lurar på att skaffa en sån ja å ...en kombi isf
jag gillade allt i passaten faktiskt , väldigt skön komfort med sportstolarna, men även dem mjuka nylonsätena är bra, däremot så är tygklädseln mindre dålig för den tar upp smuts lättare , köp kombi, dem finns det mycket plats till baslåda
ooo jääääääääääääääs e jue det
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
Här står termometern på -16 och fortsätter nedåt, tur man har varmgarage att mysa i med bilen. Men ut i ditt garage nu å sätt igång istället för att hänga här där inget blir gjort!!