Du att hade Putte fått som han velat så hade han gääärna skedat med mig! :S Då sa ja att han fick sova i garaget, men han blev så sugen på min Ådi då....
Men det är lugnt! Du kan skicka hit Maria så kan du o Putte skeda!
Du att hade Putte fått som han velat så hade han gääärna skedat med mig! :S Då sa ja att han fick sova i garaget, men han blev så sugen på min Ådi då....
Du skulle må då va?
alltså så illa kan du väl inte tycka om din tös heller
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
pics ass lövat tog svansen å såga till på bitar i 22spån å tog ja fram fräsen kapa bryta osså testa lite osså kirra vi en rundning för veven plastad å avslipad kapa till en skiva i baljan å skumma fast den nytt golv fast det sluta med att det blir slutstegs-rack för stegen e så stora spände tyg för att få nå former snart klart sen ena dan kolla ja å frun vaffö de lät illa i lupon ... å hitta felet hahaha oooooooooopssssssssssssss så ur me den osså limma ja den å jösses va bra den funkar igen å tyst äre nu iaf vem bor här HAHAHA imorron sätts det igång me lupon inför nästa helg ... nya saker på g
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension