1295
Sök

Racer-puttes playground ...

Här kommer det en massa bus å annat skoj att visas som jag pysslar med :)

2 376 533 Visningar
Uppdaterades senast 30 januari 2020
6 558 Inlägg
19 januari 2014
Trådstartare
_DamnIt skrev:
Råkade ut för tryckfall jag med förra vintern. Sen kom jag på att om bilen stur orörd i 2v under 2dm snö i 10-15 minus, då blir oljan seg. Varmkörning på tomgång, sen va pronlemet borta. tongue

kruxet e att min e torr i toppen så lyftarna väsnas lite  men lite värme  så ska ja testa starta upp den igen en snabbis .. min ha stått ute i 5veckor den tongue

www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension

R1 driver!
5 128 Inlägg
19 januari 2014
Häll i lite olja och dra igång då? tongue För jag tror att du behöver en varmkörning bara. För min va sån att den gick fint på tomgång, men så fort jag rörde gasen så började det tjuta och oljelampan blinkade. Höll på att dö av skräck! tongue

6 558 Inlägg
19 januari 2014
Trådstartare
_DamnIt skrev:
Häll i lite olja och dra igång då? tongue För jag tror att du behöver en varmkörning bara. För min va sån att den gick fint på tomgång, men så fort jag rörde gasen så började det tjuta och oljelampan blinkade. Höll på att dö av skräck! tongue

jopp den står i 15graders värme nu smile

R1 driver!
5 128 Inlägg
19 januari 2014
racer-putte skrev:
_DamnIt skrev:

Men då är den ju körbar snart!

Men hoppas nu du får den igenom besiktningen så du kan börja bygga. Vill se rocknroll lupooooo!

6 558 Inlägg
19 januari 2014
Trådstartare
_DamnIt skrev:
racer-putte skrev:
_DamnIt skrev:

Men hoppas nu du får den igenom besiktningen så du kan börja bygga. Vill se rocknroll lupooooo!

ahhh smile få ja det att gå ihop så blire en typ rock n roll explosion i lupon tongue tongue därför ska ja spåna lite på låda imorron big_smile

R1 driver!
5 128 Inlägg
19 januari 2014
racer-putte skrev:
_DamnIt skrev:
racer-putte skrev:

ahhh smile få ja det att gå ihop så blire en typ rock n roll explosion i lupon tongue tongue därför ska ja spåna lite på låda imorron big_smile

Hoppas nu verkligen att du delar med dig av dina planer! Sjukt nyfiken ju. tongue

6 558 Inlägg
19 januari 2014
Trådstartare
_DamnIt skrev:
racer-putte skrev:
_DamnIt skrev:

Hoppas nu verkligen att du delar med dig av dina planer! Sjukt nyfiken ju. tongue

ahh blir väl en 3 4 8 9 12 16 20 högtalare bara  big_smile

R1 driver!
5 128 Inlägg
19 januari 2014
racer-putte skrev:
_DamnIt skrev:
racer-putte skrev:

ahh blir väl en 3 4 8 9 12 16 20 högtalare bara  big_smile

Är lagom! wink

9 143 Inlägg
19 januari 2014
Blev ju inte så illa det där garaget du! Få liv i den där lille spöttköppen nu så vi får se på lite högtalare!!!

6 558 Inlägg
20 januari 2014
Trådstartare
Putteliten skrev:
Blev ju inte så illa det där garaget du! Få liv i den där lille spöttköppen nu så vi får se på lite högtalare!!!

ahh blev bra .. resten som e kvar nu blir lite nu å då  smile  ha massor att göra nu ja smile

6 558 Inlägg
20 januari 2014
Trådstartare
Putteliten skrev:
Tycker du ska ta å skita i oljepumpen å byta maskin istället! big_smile

http://www1.garaget.org/gallery/images/18/17257/17257-975d89746e68051bb4dc32040182ac3e.jpg

ahhh jäääääääh big_smile   lr inte   .. nu funkar bilen iaf  nu smörjer den .. den gilla visst inte 5 veckor utomhus utan att köras hahah smile

9 143 Inlägg
20 januari 2014
racer-putte skrev:
Putteliten skrev:

http://www1.garaget.org/gallery/images/18/17257/17257-975d89746e68051bb4dc32040182ac3e.jpg

ahhh jäääääääh big_smile   lr inte   .. nu funkar bilen iaf  nu smörjer den .. den gilla visst inte 5 veckor utomhus utan att köras hahah smile

Haha, fasen vinner du inte årets bygge med den maskin så är något riktigt fel!
Härligt! Skönt att det inte var nåt större fel då! big_smile

6 558 Inlägg
20 januari 2014
Trådstartare
Putteliten skrev:
racer-putte skrev:
Putteliten skrev:

Haha, fasen vinner du inte årets bygge med den maskin så är något riktigt fel!
Härligt! Skönt att det inte var nåt större fel då! big_smile

ahh känns  lite skojigare nu iaf big_smile

302 Inlägg
23 januari 2014
Garaget vart riktigt bra, och skönt med oljetrycket..

Bjarud.se - Styling, Tuning, Bilstereo, Multimedia
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Återförsäljare för: Digital Designs, Kove, Hertz, Alpine, Sony, Dynamat, STP, Stinger,
PlastiDip, JOM, Regula Tuning, RDX Automotive, 3M, Oracal, och många fler..

329 Inlägg
23 januari 2014
Ser heltrevligt ut till garage!

6 558 Inlägg
23 januari 2014
Trådstartare
zrken skrev:

tack smile med 15-18gr värme så äre lätt att timmarna drar iväg när man e där  å me bra musik smile

9 143 Inlägg
23 januari 2014
racer-putte skrev:
zrken skrev:

tack smile med 15-18gr värme så äre lätt att timmarna drar iväg när man e där  å me bra musik smile

Ja men då måste du ju ha massor med bilder att visa oss med i så fall!!!

6 558 Inlägg
23 januari 2014
Trådstartare
Putteliten skrev:
racer-putte skrev:
zrken skrev:

neee  håller på å plockar ihop lite basar bara smile osså äre skridsko-skola månda å onsdagar smile men tror ja lyckas klämma ur ca 400l låda liggandes iaf smile

9 143 Inlägg
23 januari 2014
racer-putte skrev:
Putteliten skrev:
racer-putte skrev:

neee  håller på å plockar ihop lite basar bara smile osså äre skridsko-skola månda å onsdagar smile men tror ja lyckas klämma ur ca 400l låda liggandes iaf smile

Fullt ös bara! tongue Men skridskoskola har ni väl året runt uppe i lappträsk eller? lol
400liter i Lupon?

Sök