brare ja för man behöver jue inte lira sååå högt i lilla heller.. bara typ sisådär runt 146db
Ajjemen Har precis beställt en SPL Dynamics XTR-380D2 som skall matas med ett T5! Så vi får se vart det slutar men 145 skall ju inte vara någe problem med helt rätt låda
brare ja för man behöver jue inte lira sååå högt i lilla heller.. bara typ sisådär runt 146db
Ajjemen Har precis beställt en SPL Dynamics XTR-380D2 som skall matas med ett T5! Så vi får se vart det slutar men 145 skall ju inte vara någe problem med helt rätt låda
ahhh ,,, de tycker ja låter rimligt
www.avd.se hollywood energetic eXcursion u-Dimension
ahh f-låt då se till nu så du får ihop bilen du å .. så du kan va me i sommar du å
ja den kommer nog å kunna spela litee i sommar den me för de kommer in lite grejer framöver till bilen, men steget kommer inte förens nästa år men basar har ja inte bestämt mig för än... Är du lite nyfiken?
Jösses inte förrän nästa år? Hmm.... Filippa,du skulle inte skolkat från plugget då hade du vetat att de är 4 dagar kvar till nästa år!
ahh körer nog inte in vr6an förrens mot helgen tyvärr... håller på å hjälper en polare me hans rally-golf som ska lackas på torsda å reggas på onsdag nästa vecka
ja har jue som sagt hjälpt en kompis me att slipa å dona me hans rallybil så bjuder på nån bild från super lackboxen de ska va fint invändigt å bilderna suger för bilen e rööö jue .. men få duga .. bilen skall startas den 21 jan i ilsbo-rallyt bilens ägare http://www.garaget.org/chevelle71
Sen såååååååååå ha ja nått skojjs att visa va å hämta en ny roller till dämpningen + gallrena till 5.25orna
WOOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO Nu så får den tina upp i natt så körs de igång imorron nu jävvlar ska det sättas fart hej svejs
Senast redigerat av racer-putte (5 januari 2011)
Får se vem av oss som hinner/orkar mest imorrn då! Känner jag mig själv rätt så lär du väl vinna med råge. Men min tanke är då att börja bygga lite baslåda, vad tänker du göra?
Får se vem av oss som hinner/orkar mest imorrn då! Känner jag mig själv rätt så lär du väl vinna med råge. Men min tanke är då att börja bygga lite baslåda, vad tänker du göra?
tänkte hinna med att rensa den helt ...rensa taket på äckel mattorna å dämpa me silent + ta ur golvmattan skotta gården åt mamma + ta hem snöslunga + evt börja me dörrarna sen tror ja att ja nöjjer mig där