När skrattade du senast??

justen Veni Vidi Vici
24 maj 2006 · 126 Inlägg

Alla vet ju att ett gott skratt förlänger livet...
Så, när fick du dig ett riktigt skrattanfall senast? Och skriv gärna varför..

Själv så skrattade jag ordentligt åt min 6 månaders dotter för 2 dagar sen när hon klämde fram en massa konstiga ljud med munnen..

Mina förhoppningar på denna tråd är att era skrattanledningar ska smitta av sig lite..
För som alla vet så mår man bättre när man skrattar, och mår man bättre så presterar man bättre, och presterar man bättre så är man på god väg att göra framgång osv osv.. wink

Reservdelstekniker Audi/VW/Skoda
www.olofericson.se
Sharky
24 maj 2006 · 10 287 Inlägg

Jag skrattade mig helt fördärvad i går kväll åt ett avsnitt av den engelska komediserien Bottom ( `s Out)

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Phaetoon
24 maj 2006 · 8 156 Inlägg

Det var tyvärr längesedan... sad

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
Alex_halvordsson
24 maj 2006 · 657 Inlägg

De var för ett par veckor sen, hade precis fått hem nyinköpta crossen, körde väll i 10min så gick kopplingskorgen sönder och slog sönder ena motorkåpan... Då börja ja asgarva....

Börjar väll bli galen på allt som går sönder hele tia...

boatlife.se - styrs av nordkoreansk politik
Volvo 240 (1988)
Chrysler Imperial "392 FirePower HEMI" (1957)
jonTe
24 maj 2006 · 5 710 Inlägg

Fick ett anfall igår när jag insåg att min rättså storväxta polare har ett SJUKT stort huvud smile, hade aldrig tänkt på det förut bara.

MVH Jonas
..............
dr_weber Senator
24 maj 2006 · 323 Inlägg

det va ett par veckor sen jag fick ett skratt anfall! hade fått punka på möppen! å så skulle poolarn kränga av däcket å klämma i den nya slangen.. orka inte laga den gamla slangen! men vi satte dit en lappe bot ändån å tänkte, nu ska vi ha kul! så vi gick ut i tvätthallen å börja pumpa! den blev rätt stor ungefär som en gummibåt! skrattade konstant i 2 minuter med andnings problem.. hehe! har film på det om ni vill se men vet i faan hur man lägger upp dom!

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)
justen Veni Vidi Vici
24 maj 2006 · 126 Inlägg

dr_weber skrev:
har film på det om ni vill se men vet i faan hur man lägger upp dom!

Hade vart kul att se!

Reservdelstekniker Audi/VW/Skoda
www.olofericson.se
laynus
24 maj 2006 · 256 Inlägg

när jag körde ifrån snuten

MeloveGolf Vw trimmare
24 maj 2006 · 2 995 Inlägg

laynus skrev:
när jag körde ifrån snuten

kommentarer från 14 åriga drömmare sållas automatiskt bort.....garvade idag när min arbetskamrat fick rejält spel smile

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
Volvo_Elin Lastbilschaufför
24 maj 2006 · 186 Inlägg

Jag kan då avslöja att jag skrattar jäklat varenda dag! Och jag ljuger inte. Kan skratta åt småsaker! Senast idag skratta jag åt ett snuskskämt en i klassen drog...Kan skriva det jag minns från historien här...

Det var en bordellmamma som hade fixat ett "mysrum" till sina tjejer på klubben med typ tv och dylikt,men det rummet använde dom aldrig.Så då tänkte hon att hon kan ju bygga en mellanvägg där och göra så det blir 2 nya rum så hon kan anställa 2 till tjejer. Sagt och gjort...Hon ringde en byggare som snabbt kom dit och satte upp mellanväggen...Sen sa han att han ville ha 4000 kr för jobbet, men bordellmamman sa att hon inte hade så mycke pengar just nu, men bad han komma tillbaka nästa dag. Sagt och gjort! Så kom snickaren dagen efter och bad om sina pengar.Hon hade inga pengar då heller, men sa då till snickaren att:du får välja vilken av mina tjejer du vill och ha hon en hel dag istället för pengarna...snickaren tänkte lite och sa....jag vill ha dig! bordellmamman blev som stum och sa:men jag är ju egentligen inte med i sånt...Men då sa han:dig eller pengarna! Sagt och gjort...han bad henne ta av kläderna,vilket hon gjorde,sen bad han henne ställa sig på alla 4...sen stack han tummen i röven och pekfingret i ****** och sa! får jag inte mina 4000 kr nu så river jag mellanväggen! HAHAHAHAHA! Sjuk humor ;D!

Ride Hard-Die Free!
Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
24 maj 2006 · 1 852 Inlägg

Volvo_Elin skrev:
Jag kan då avslöja att jag skrattar jäklat varenda dag! Och jag ljuger inte. Kan skratta åt småsaker! Senast idag skratta jag åt ett snuskskämt en i klassen drog...Kan skriva det jag minns från historien här...

Det var en bordellmamma som hade fixat ett "mysrum" till sina tjejer på klubben med typ tv och dylikt,men det rummet använde dom aldrig.Så då tänkte hon att hon kan ju bygga en mellanvägg där och göra så det blir 2 nya rum så hon kan anställa 2 till tjejer. Sagt och gjort...Hon ringde en byggare som snabbt kom dit och satte upp mellanväggen...Sen sa han att han ville ha 4000 kr för jobbet, men bordellmamman sa att hon inte hade så mycke pengar just nu, men bad han komma tillbaka nästa dag. Sagt och gjort! Så kom snickaren dagen efter och bad om sina pengar.Hon hade inga pengar då heller, men sa då till snickaren att:du får välja vilken av mina tjejer du vill och ha hon en hel dag istället för pengarna...snickaren tänkte lite och sa....jag vill ha dig! bordellmamman blev som stum och sa:men jag är ju egentligen inte med i sånt...Men då sa han:dig eller pengarna! Sagt och gjort...han bad henne ta av kläderna,vilket hon gjorde,sen bad han henne ställa sig på alla 4...sen stack han tummen i röven och pekfingret i ****** och sa! får jag inte mina 4000 kr nu så river jag mellanväggen! HAHAHAHAHA! Sjuk humor ;D!

haha, senaste skrattet fick jag alldeles nu big_smilebig_smile lol

Senast redigerat av Bullo (24 maj 2006)

man lever bara en gång så lev väl!
laynus
24 maj 2006 · 256 Inlägg

MeloveGolf skrev:

laynus skrev:
när jag körde ifrån snuten

kommentarer från 14 åriga drömmare sållas automatiskt bort.....garvade idag när min arbetskamrat fick rejält spel smile

jag var ironisk

adde_p airbrush rookie
24 maj 2006 · 136 Inlägg

jag och alla andra polare höll på att skratta ihjäl oss när vi va ute och grillade på en ö sisst, ( 2 veckor sen ) när vi hade använt aceton som tändvätska smile så fyllde jag en kondom med lite aceton och skakade den, MELLAN 2 polare som stod och snackade (A)  så tände jag den, small till lite granna och så stänkte den ganska mkt brinnande aceton på ena polarens ben, i shorts.. som brann friskt med den djungeln han har på benet... och den andre polarens skägg ( usama skägg )  brann nästan helt bort :p haha... resultaten va en regn dans utan dess like, sen kastade han sig på marken och började rulla runt smile såg lite komiskt ut... lite farligt med aceton kanske men kul va det  iaf

förut va jag schitzofren, men nu mår vi bra!
airbrush rookie.. (målat t.ex min avatar)
Foffis
24 maj 2006 · 676 Inlägg

mitt senaste ASGARV var för drygt en vecka sen.

jag och en kompis åkte och köpte ett terrarium som innehöll en stäppvaran (en ödla på ca 80cm)
vi lastade på terrariumet på kärran och la i ödlan i en låda. efter en 10minuters åkande i bilen så tog vi upp ödlan. ödlan ville INTE vara uppe i bilen och han började åla sig i kompisens händer.

jag garva så in i helvete så jag började lipa och såg knappt något! fy faan va kul de va!!!

dr_weber Senator
24 maj 2006 · 323 Inlägg

justen skrev:

dr_weber skrev:
har film på det om ni vill se men vet i faan hur man lägger upp dom!

Hade vart kul att se!

Haha det va jävligt roligt.. en annan sak som hände i vintras va när jag å poolare1 va nere å taxi så kom det en röd 245:a med 3 skumma djupingar i som åkte å fulade sig! så vi följde efter dom ett tag.. sen jagade vi ut dom mot Åkebo rondellen.. å vi åkte ner te poolare2.. va där typ en och en halv timme lr nått.. sen ringde poolare3 å va i mariannelund.. fråga om vi kunde hämta honom å det gjorde vi.. ut mot Åkebo rondellen! å där stod bil faan.. så vi tutade å blinka med helljuset.. så vi åkte ut å hämta poolare3 i Mariannelund.. på vägen hem stod bilen kvar å poolare1 rattade över på andra sidan å lös mot bilen.. poolare3 hoppa ut å skulle undersöka bilen.. man såg inte en kotte i hela bilen så dom måste ha legat ner..vi körde fram å ställde oss bakom den.. då kom ja på att jag skulle hoppa ut å pissa.. sen ser ja poolare3 han känner på handtagen på båda fram dörrarna.. sen skulle han sparka på framrutan men missar hejdlöst å istället ska han slå på främre passagerar sidan.. å rätt som det var startade bilen å drog i väg.. hahahahaha å jag stod utanför poolare1 bil å ser poolare3 springa i 200 blås mot oss så jag hoppte in å sen drog vi.. aaah fy faan va vi garava.. dra åt faan.. måste bara tillägga att poolare3 va ganska så skit nödig efter det!

nämner inga namn om djupingarna i 245:an råkar läsa detta! hehe

Finns bara 2 bilar!! Nya och gamla oplar;)
ventohuan Fartdåre!
24 maj 2006 · 592 Inlägg

justen skrev:
Alla vet ju att ett gott skratt förlänger livet...

Men tiden går ju fortare när man har roligt?

Event/shopansvarig på VWPC.SE
Volkswagen Passat Club - Das Club
VW GTI Klubben - för dig med vattenkyld VW
Hejhoppet
24 maj 2006 · 337 Inlägg

Jag fick en skrattattack för sisådär 13 sekunder sen när jag tänkte på hur tråkigt människan som skapade denna topicen hade när han skrev den! tongue

LÄNGE LEVE POLISMAKTEN
FugitivE BMW Power
24 maj 2006 · 2 362 Inlägg

Ett av mina minnesvärda stunder är lätt när jag åkte med brorsan i golfen och så ställde vi oss vid Statoil, så skulle han använda handbromsen.. knak sa det, sedan en kommentar av brorsan: "Vafan?!". Sedan ryckte han en gång till, och då fick han hela skiten i handen, haha big_smile då vart det lite osäkert: "Oj.." haha.. kunde inte bli sur på honom big_smile såg så jävla dumt ut. Skrattade ihjäl mig och det gör jag fortfarande när man tänker på det tongue

Sedan as mycket annat, men kommer inte på allt när man ska sitta och skriva ner här. Men kan säga att det finns ett antal minnen smile

Mvh Kevin

BMW, bogsering med wire :/
Manne Jajjemen!
24 maj 2006 · 1 512 Inlägg

fick mig ett skratt igår. En på jobbet berättade om när han hade varit och hämtat sin dotter på fritids dagen innan, å där hade han hört en tjej fråga en annan tjej hur långt hon kunde räkna, hon svarade att hon kunde räkna till 114!! haha

Är den inte låg vill ja inte ha den.
Cutting springs isn´t just for fun, its an addiction.
justen Veni Vidi Vici
24 maj 2006 · 126 Inlägg

Reggin skrev:
Jag fick en skrattattack för sisådär 13 sekunder sen när jag tänkte på hur tråkigt människan som skapade denna topicen hade när han skrev den! tongue

Ja visst var det kul..

Reservdelstekniker Audi/VW/Skoda
www.olofericson.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang