Algeroth skrev:
Nu är jag ingen motorbyggare så på något sätt, men en tanke jag hade var bara att hade det inte varit bättre att ha väntat med att ha kapat torpedväggen tills att du har lådan? Fast kanske inte spelar någon roll... nu bara du formar nya torpen runt lådan istället för att forma befintliga torpeden. Tänkte bara att det kanske hade varit mindre jobb

Jag röstar också BMW motor. Kan bli rätt häftigt, och BMWn har ju en stabil drivlina med så det kanske gör det smidigare om du kan lyfta fler delar tillsammans.
Kommer i vart fall följa projektet

Har helt klart potential. Har du tänkt något övrigt stuk på bilen? Sleeper? Drifter? osv osv...
Lycka till i vilket fall

Mvh
Emil
Roltigt att många gillar detta bygge, trodde många skulle vara emot men icke alltså

Skönt och skoj gör att jag bara vill skruva hela tiden. Bara pengar som fattas nu

Sen nu på måndag börjar jag skolan igen (Tungkort ska tas nu)
Algeroth: Det du skriver kan vara sant. Men jag ska kapa mycket mycket mera. Efter som ny torpedväg ska byggas om helt, kanske 10-20 av originala av torped kommer vara kvar typ

Lådan kommer ju göra hela mallen helt klart. Men ska bara hitta någon bra låda och motor före. Bilden ska ju användas på strippen, drifting, show på stan

Men skulle vara något racestuk av sig blir det allt !
Janken:

På dig själv också

Hehe..... Tackar att du gillar skiten. Många röstar på bmw M50, vem vet hur det slutar

fredde85: Som många säger hemma, T5 motor plastsaker

Haha. Tackar för du gillar detta. Tror nog det luter mot Bmw mest nu, fast kan ju också ändra sig direkt :S Audi kan jag inte få någon bra låda utan att bygga om allt för mkt. Riktigt synd......