Supran är så mycket mer stabil överallt... Veyron är också en sportbil, den väger över 2ton.
Man tjänar inte mycket på att ta ur inredning, stereo etc. Man tappar bara komfort och möjligen 50kg som max på att rensa invändigt. Gör klart allt annat först och ta en rensning av inredning som absolut sista sak att göra, EFTER bantningskuren.
Supran är så mycket mer stabil överallt... Veyron är också en sportbil, den väger över 2ton.
Man tjänar inte mycket på att ta ur inredning, stereo etc. Man tappar bara komfort och möjligen 50kg som max på att rensa invändigt. Gör klart allt annat först och ta en rensning av inredning som absolut sista sak att göra, EFTER bantningskuren.
Glasfiberhuv, dörrar i alu(ifall såna finns/gjordes), skärmar i glasfiber, vinge och baklucka i kol/glasfiber och inredning tillsammans borde kunna få ur en hel del vikt, men jag tror iofs inte det är Lees önskan heller, även om det är min
Hej Lee - du jobbar på som vanligt, fantastiskt! Men du, jag har funderat på en helt annan sak än ditt fina projekt - Heter verkligen Suprorna Mkiv?? Är det inte MKIV = Mark 4 = version 4 där IV är de romerska siffrorna för 4 och MKIII - Mark 3 = version 3
Ser detta så ofta så jag undrar om inte många som missat detta och inte förstått att det egentligen är romerska siffror när ni använder de små bokstäverna "iv" som inte har sifferbetydelsen - en liten fundring bara. http://www.zatzy.com/allmaent/180208-su … ingar.html Ha det bra! Björn