keep up the work! kul att se nån utanför japan som bygger N/A Supra satt och funderade på GT300/GT500/JGTC Suprorna i Japan, vad är det för motor? Visst lite overkill kanske, men har nästan för mig att de e sugmotorer...
Bilen lät jättehäftigt på filmen du la upp på youtube också, sugsexa is the shit!
Jag hejar på dig! Strunta i tvivlarna!
You can't polish a turd, but you can roll it in glitter. Med reservation för ev. felskrivningar.
keep up the work! kul att se nån utanför japan som bygger N/A Supra satt och funderade på GT300/GT500/JGTC Suprorna i Japan, vad är det för motor? Visst lite overkill kanske, men har nästan för mig att de e sugmotorer...
Bilen lät jättehäftigt på filmen du la upp på youtube också, sugsexa is the shit!
Jag hejar på dig! Strunta i tvivlarna!
tack jag ska fortsätta o kämpa på ska lägga upp lite filmer när jag bänkar den i vår jag vet att det finns många andra motorer i japan som e utan turbo till supra 1zufe är v8 den går fint jag kan ta på mer vad de motorerna som du nämt
http://www.garaget.org/video/o7h2cxd8hjm6 en video klipp på respons mellan mina na supror mkiv bilar de är stor skillnad den första som är projekt bil den andra som e på blocket och 100% förutom trd avgassystem
Ingen risk att en sugmotor-supra drar en turbo-supra på strippen dock
/Påsen
svaret får vi nog i sommar
japp de bli bäst så svaret får vi i sommar på pilängen:D jag ska få med några supra tt med till pilängen också
Försök få med en supra där dem har plöjt ner lika mycket pengar i motorn som du har gjort. Hade det inte varit så långt upp så tror jag att jag vet en som gärna hade kommit upp, dock 600+hk singel supra
Du är ju ute i god tid med din projektstråd iallafall om du nu inte ska börja bygga om den förän nästa år.. Får hoppas du kommit på bättre tankar då och köper dig en turbo Supra i stället..
Om du nu tvunget vill ha Sveriges snabbaste sugis fins det billigare bilar att skrämma..