3108
Sök

Golf II Värme i kupen

90 Inlägg
9 februari 2010
Trådstartare
Tjenare får inte fram någon värme i kupen på min GOLF II CL!
har kollat teromostaten vajrar som öppnar till värme paketet och luftat men får det inte att funka
någon som har bra snabbt svar på min fråga ? En sak till Är det damasken som är slut om inte backen går i?! Tack på förhand!

Polisen gör det med batongen ;D

1 277 Inlägg
9 februari 2010
7-up skrev:
Tjenare får inte fram någon värme i kupen på min GOLF II CL!
har kollat teromostaten vajrar som öppnar till värme paketet och luftat men får det inte att funka
någon som har bra snabbt svar på min fråga ? En sak till Är det damasken som är slut om inte backen går i?! Tack på förhand!

Om du kollar på slangsystemet i motorutrymmet så ska de va två "ventiler" dom kan va utslitna.smile vid byte kolla så att pilarna är åt rätt håll en till värmepaketet å en från tongue

90 Inlägg
9 februari 2010
Trådstartare
okej men är det en i plast och en i metall ? Tänkte både ingående slang och utgående slang innan torpedeväggen är varma ? är det dom du menar?

Polisen gör det med batongen ;D

1 277 Inlägg
10 februari 2010
7-up skrev:
okej men är det en i plast och en i metall ? Tänkte både ingående slang och utgående slang innan torpedeväggen är varma ? är det dom du menar?

ja en e svart plast å en i metall och slangarna går in i kupen genom torpedväggen hade en med samma problem att värmen inte kom i kupen big_smile men om du köper nya får du 2 i plast men det har ingen betydelse funktionen e samma roll

Sök