Blir ju så grymt mycket bättre när man får sätta sin egna prägel på bilarna...
i med att du fråga så får jag avslöja att jag igår fick ett samtal från Mats: BILEN SKALLL TILL ELMIA !!!!!!!!!
Jaa, man vill ju inte ha en som redan finns direkt får hoppas att min går igenom besikningen iaf Fyyyfan va kul!! Då vet jag ännu en bil som det kommer bli lite fler bilder på! (uppe i två bilar nu iaf)
ja du får allt komma fram till mig på elmia så får vi snacka lite
Jaa, man vill ju inte ha en som redan finns direkt får hoppas att min går igenom besikningen iaf Fyyyfan va kul!! Då vet jag ännu en bil som det kommer bli lite fler bilder på! (uppe i två bilar nu iaf)
ja du får allt komma fram till mig på elmia så får vi snacka lite
Det gör jag mer än gärna Btw, vad heter du ?
Gött mos!!! Heter christian:D Antar att du heter kalle?
Underbart!! Likadan ratt jag kollat på flera ggr! xD
den ratten är så grymt snygg och faktiskt riktigt skön att köra med.. Tycker du gör rätt i att investera i en sådan...
det får det nog allt bli! men får dock bli senare.. iaf skaffat en gti ratt som va mycke goare än originalet men snap off o kunna byta skulle inte vart fel!
Så nu kommer det en ytterst liten uppdate, men kommer en grymt mycket större imorgon...
Så nu har jag varit o skaffat fram två nya fram därrsidor från v/s70. Börjat modda och passa i dem, imorgon blir det inmåttning av baffelringar, sträcka tyg, glasfiber och plasta
så nu har äntligen mina 6 st 8 tums baffelringar kommit, planerna är att det skall sitta 2st 8 tum mid basar plus 2st diskanter i varje framdörr och 1st 6,5 i varje bakdörr sedan skall det byggas in 2 st 8 tum mid basar i bagageluckan också....