Måste fan ta och planera in en tripp till gbg snart tyck jag så man får surra IRL och spana lite extra Och det gäller fasen dig oxå Nyllet
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Några planer på att få originalknapparna att fungera? Hade blivit sjukt go OEM+-känsla
S60:s originalknappar kanske jag ska tillägga...
Jag håller just på att försöka koppla allt... ecc kontrollen blir nog inga problem men dock så tror jag fan inte jag klarar av mätarhuset... skulle gärna vilja ha den skillen att kunna genomföra en sådan operation.. Ha ha :-) Sorry men vad menar du med OEM+-känsla?
OEM+, känslan av att det man pysslat ihop är så nice att det snudd på hade kunnat vara originaldelar Nej, mätarhuset fattar jag att inte funkar, då lär man läsa elteknik deluxe först, tänkte på de andra "vanliga" knapparna
The sooner you fall behind, the more time you have to catch up.
OEM+, känslan av att det man pysslat ihop är så nice att det snudd på hade kunnat vara originaldelar Nej, mätarhuset fattar jag att inte funkar, då lär man läsa elteknik deluxe först, tänkte på de andra "vanliga" knapparna
Ha ha okej nu fattar jag... nja, har fått det mesta att funka än så länge... men skall ta en funderare över mätarhuset..
Ha ha okej nu fattar jag... nja, har fått det mesta att funka än så länge... men skall ta en funderare över mätarhuset..
Göttgött, hade vart skapligt ballt att få det att funka
The sooner you fall behind, the more time you have to catch up.
Göttgött, hade vart skapligt ballt att få det att funka
Ja man kanske skulle lämna över det till ngn lärare på skolan, haha, då hade de skrattat :-)
Det verkade trots allt gå ganska "smärtfritt" för dig att gå in den, å det e ju kul att se. men iom flockningen så försvann OEM+ känslan som pontiacen snackade om Men det känns ju helt klart som en c_lazer+ nu men vart e allt det svarta guldet då?
Tro inte att du undkommer döden bara för att du slutar leva!
..::[Kör det som gör dig lycklig]::.. Touch by U - Då du söker vinyler/dekaler till rätt pris.
Projektet var från början tänkt att bara laga rost och fixa till som vardagsbil. men problemet va att jag fick tag i en vinkelkap när jag skulle rostlaga, men lägg aldrig en sådan i handen på mig... så det blir mycket mycket mer än tänkt
Blir ännu ett utställningsprojekt med grym lack, kolfiber, flock och massa moddningar... Hoppas man får många följare, tips och kommentarer