1. Diffusern bak, hur pass mycket tänkte du höjja upp den i stötfångaren?
2. Stötfångaren fram, fick just en störd ide om att bygga in en bit plexi i stötfångaren och ha regplåten monterad innanför, då behåller du en ren design men får regplåten synligt monterad, va tror du om den idéen?
3. Om du inte diggade ovanstående idé, försänk iaf in regplåten i frontstötfångaren, för i min mening så är en utanpåloggande regplåt bland de värsta man kan göra. Blicken dras då till regplåten för den sticker ut och det syns att den inte "tillhör"...
Där har du iaf lite funderingar och åsikter i allmänt, och för övrig feedback så hoppas jag att stötfångaren fram inte ens kommer påminna om en RS stötis då du är klar för den enligt mig är för välanvänd för dess eget bästa.
Om du ska släta bagageluckan så kan du ju inte behålla orginalbromsljuset där. för det ligger ju inte slätt med luckan, lägg igen med en plåt och borra in lite led's

Handtaget är ändå "ok", det bryter av lite vilket jag anser e viktigt för att om det blir för stora planan ytor ser det bara tomt ut, men du skulle fått tag på ett handtag som är utan lås, så det blir symetriskt

Nu tror jag inte jag har något mer för tillfället å tillföra