Haha herr jag skulle ju bara laga rost och bredda lite har gjort det igen:)
Det var smart tänkt med takvingen , hur kom du på den tanken? Du tänker ju plast innan plåt vanligtvis.
Ha ha ja ja.... jag vet, måste vara ngt fel på mig! Men gruntanken va faktiskt o gjuta av den i plaat, men har jobbat så mycket med plåt på denna bilen så jag ville faktiskt fortsätta med det, plåt is the shit!!!
Men sen så kan jag säga att ha en plasmaskärare för allt plåtjobb gör det så jäkla mycket lättare!
Damn! du är duktig du Blir väldigt bra Gillar utblåset!
Man tackar mannen! Tånkte köra ngt i Lamborghini urblås! Va tros om det?
Green_devil skrev:
Fy fan va rå den kommer o bli. Jag har en fråga till dig. Hur gjorde du när du satte fast ögonlocket på huven? Limma du den först innan du plasta den?
Du menar huvförlängaren? Jag limma, skruva o plasta igop den med huven... viktigt är att ta ut skruvarna sen!!! Annars kommer de fram genom lacken när solen står på!
Damn! du är duktig du Blir väldigt bra Gillar utblåset!
Man tackar mannen! Tånkte köra ngt i Lamborghini urblås! Va tros om det?
Green_devil skrev:
Fy fan va rå den kommer o bli. Jag har en fråga till dig. Hur gjorde du när du satte fast ögonlocket på huven? Limma du den först innan du plasta den?
Du menar huvförlängaren? Jag limma, skruva o plasta igop den med huven... viktigt är att ta ut skruvarna sen!!! Annars kommer de fram genom lacken när solen står på!
Lätt! kommer bli snyggt som fean!
Go low but not slow!
R.I.P. Jeff Hanneman 1964-2013
Ser sjukt bra ut. Får nog ta tag i mitt projekt nu när man ser vad du bygger
Tack mannen! Ja det är bara att sätta igång nu när mörkret faller över Sverige, behöver inte vara allt för negativt då vi bilbyggare äntligen dår chansen till att gräva in oss i våra garage o börja pilla! Så sätt igång! Bil sverige behöver bli större!!!
Tack mannen! Ja det är bara att sätta igång nu när mörkret faller över Sverige, behöver inte vara allt för negativt då vi bilbyggare äntligen dår chansen till att gräva in oss i våra garage o börja pilla! Så sätt igång! Bil sverige behöver bli större!!!
ska oxå börja med min bil behöver bara mer ider för och få ett cleant stuk i både styling men oxå orginalt och endå få stuk på min 850... om jag då inte får sålt bilen och får pappas T5.... annars satsar jag på några träffar 2014 med bilen! tur dina projekt crille får ens fingrar och börja klia lite
bor i förorten där man kör golare till skogen livet är som robin hood. Vet ni varför Audi går så dåligt ? För dom har kolvringarna i grillen istället för i motorn!
Tackar.Då vet jag om inget var jag ska vara i helgen
Vart jag mig i världen vänder lämnar jag SVARTA RÄNDER
Jag måste bara fråga hur du gjorde när du bredda plåtisarna? För jag e sugen o göra såna till min Jaguar
Jag navvände navcentrum och hade 8 fälgar då jag kapade ut fälkant som skulle läggas till för att bredda! Kan se om jag kan lägga upp bilder på det hela!