3061
Sök

Vart kan man köpa 3" downpipe till 855 t5?

gasa tills de rasar!
225 Inlägg
15 februari 2010
Trådstartare
#1
tjo...

vart kan man få tag på en hyffsat billig 3" downpipe till 855 t5?

Tacksam för snabba svar!

MVH


1 867 Inlägg
15 februari 2010
#3

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.

130 Inlägg
15 februari 2010
#4
Går ju att bygga eget med. Det är nog billigast smile Annars har JT bra priser.

/Patrik

PatrikLundqvist>,
E85 för miljöns skull.

gasa tills de rasar!
225 Inlägg
16 februari 2010
Trådstartare
#5
jo men har inte tillgång till svets:/


171 Inlägg
17 februari 2010
#6
Kommer nog inte kosta så mycket om du lämnar in den till ett svettsföretag. du tjärnar ju fett mycket mer på det.


Rejsa ?
2 959 Inlägg
17 februari 2010
#7
Bakrani skrev:
Kommer nog inte kosta så mycket om du lämnar in den till ett svettsföretag. du tjärnar ju fett mycket mer på det.

Tjäna fett blir svårt när man lämna in grejer...
Han kanske sparar något däremot.

Till trådskaparen: Det är JT som är billigast/mest för pengarna helt klart om du inte ska bygga själv då.

Autotech

171 Inlägg
19 februari 2010
#8
Busgrabb skrev:
Bakrani skrev:
Kommer nog inte kosta så mycket om du lämnar in den till ett svettsföretag. du tjärnar ju fett mycket mer på det.

Tjäna fett blir svårt när man lämna in grejer...
Han kanske sparar något däremot.

Till trådskaparen: Det är JT som är billigast/mest för pengarna helt klart om du inte ska bygga själv då.

Det beror på. jag skulle köpa ett system till min bil fast det är ju bmw och det skulle gå på 11 000kr och det var ett företag som gjorde system utifrån bilen sen kolla jag på andra ställen det kostade runt 15 000 +. bygga ett eget gick på 4000-5000kr med allt jag behövde inklusive grenrör och svetts. och dom andra systemen var utan grenrör. Men du får hitta en som svettsar billigt.
Göra eget är billgare då du får över mer pengar till annat fast du måste lägga lite mer tid.
Senast redigerat av Bakrani (19 februari 2010)


Rejsa ?
2 959 Inlägg
19 februari 2010
#9
Bakrani skrev:
Busgrabb skrev:
Bakrani skrev:
Kommer nog inte kosta så mycket om du lämnar in den till ett svettsföretag. du tjärnar ju fett mycket mer på det.

Tjäna fett blir svårt när man lämna in grejer...
Han kanske sparar något däremot.

Till trådskaparen: Det är JT som är billigast/mest för pengarna helt klart om du inte ska bygga själv då.

Det beror på. jag skulle köpa ett system till min bil fast det är ju bmw och det skulle gå på 11 000kr och det var ett företag som gjorde system utifrån bilen sen kolla jag på andra ställen det kostade runt 15 000 +. bygga ett eget gick på 4000-5000kr med allt jag behövde inklusive grenrör och svetts. och dom andra systemen var utan grenrör. Men du får hitta en som svettsar billigt.
Göra eget är billgare då du får över mer pengar till annat fast du måste lägga lite mer tid.

Ja men tjäna på det går inte....att lägga ut mindre pengar är en annan sak.
Tjäna = när du tar emot/får in pengar.

Autotech

171 Inlägg
20 februari 2010
#10
Busgrabb skrev:
Bakrani skrev:
Busgrabb skrev:

Tjäna fett blir svårt när man lämna in grejer...
Han kanske sparar något däremot.

Till trådskaparen: Det är JT som är billigast/mest för pengarna helt klart om du inte ska bygga själv då.

Det beror på. jag skulle köpa ett system till min bil fast det är ju bmw och det skulle gå på 11 000kr och det var ett företag som gjorde system utifrån bilen sen kolla jag på andra ställen det kostade runt 15 000 +. bygga ett eget gick på 4000-5000kr med allt jag behövde inklusive grenrör och svetts. och dom andra systemen var utan grenrör. Men du får hitta en som svettsar billigt.
Göra eget är billgare då du får över mer pengar till annat fast du måste lägga lite mer tid.

Ja men tjäna på det går inte....att lägga ut mindre pengar är en annan sak.
Tjäna = när du tar emot/får in pengar.

Haha ja abslout men jag menar om han skulle göra ett rör själv än att köpa ett så kommer han ha pengar över som han kan göra annat med. det är så jag menar att han tjärnar på det!


Saab - Move Your Mind
1 094 Inlägg
21 februari 2010
#11
Skulle sagt JT, men tycker seriöst att det är värt att leta efter ett begangnat rör på blocket.se eller liknande. 850 är en vanlig modell med så verkligen inte omöjligt och hitta.

Var lite snäll nu så: http://www.blocket.se/goteborg/Chippad_ … 22&w=3

"Man kan aldrig ha för mycket effekt. Bara för lite fäste"
Saab 9000 Banbil-Projektet för 2012: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224864

8 267 Inlägg
21 februari 2010
#12
Driftkungen skrev:
Skulle sagt JT, men tycker seriöst att det är värt att leta efter ett begangnat rör på blocket.se eller liknande. 850 är en vanlig modell med så verkligen inte omöjligt och hitta.

Var lite snäll nu så: http://www.blocket.se/goteborg/Chippad_ … 22&w=3

3" Dp är hårdvaluta som beg och kan va jäkligt svåra att få tag i. Och annonsen du länka till är bara ett chip.


Saab - Move Your Mind
1 094 Inlägg
21 februari 2010
#13
Marlboroman skrev:
Driftkungen skrev:
Skulle sagt JT, men tycker seriöst att det är värt att leta efter ett begangnat rör på blocket.se eller liknande. 850 är en vanlig modell med så verkligen inte omöjligt och hitta.

Var lite snäll nu så: http://www.blocket.se/goteborg/Chippad_ … 22&w=3

3" Dp är hårdvaluta som beg och kan va jäkligt svåra att få tag i. Och annonsen du länka till är bara ett chip.

Jaså han menade det var optimerat efter det. Tycker det var lite rörigt skrivt. Läste det lite snabbt först. Tyckte det stod att han även hade det.

"Man kan aldrig ha för mycket effekt. Bara för lite fäste"
Saab 9000 Banbil-Projektet för 2012: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=224864


Sök