Vilket är ditt favorit-bilmärke?

KBerglund Bilskadeentusiast
28 februari 2010 · 291 Inlägg

Tyskt, Audi

Panzar_Audi
28 februari 2010 · 820 Inlägg

Läs mitt användarnamn wink Sen är Volvo en självklar favorit sen födelsen, Volvo har alltid legat bra i släkten, sen att man är lokalpatriot så det står härliga till hjälper ju till lite också big_smile. Bra bilar kommer Torslanda och Ingolstadt vettu wink

Om man säger
NissanMotorsport
28 februari 2010 ·

Jag säger Nissan pågrund av deras sportbilar och Volvo för trygga, driftsäkra bilar..

supersupra87 "Just a little 4 cylinder"
28 februari 2010 · 581 Inlägg

Toyota, Honda, BMW. Mest för hållbara motorer, varv villiga och körglädjen.

Ljud, komfort, läderstolar, stolvärmare och annat onödigt bryr jag mig inte om, det kan jag ha när jag är 30år++.

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
j0cke90 fotograf
28 februari 2010 · 119 Inlägg

Audi!!

TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
28 februari 2010 · 6 170 Inlägg

Min favorit är ju SAAB såklart, har gillat saab sen första gången jag såg en 9000 CD tongue

Mer bil för samma pengar finns inte och även om dom inte var riktigt prisvärda så skulle jag köpa en ändå. Komfort, lätt-trimmat, dom flesta är snygga, drar inte så farligt mycket soppa, gött ljud med noll dämpare och tål att plågas en hel del.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Bjork OEM <3
28 februari 2010 · 6 957 Inlägg

Försökte mig på Saab ett tag men det gick fan inte tongue (Lite därför min SS redan såldes efter 9 månader tongue)

I grund och botten har det och kommer nog alltid vara VW smile Morfar som smittat av sig då han åkt V.A.G sen tidigt 50-tal big_smile Men jag har ett gott öga till Audi, BMW och Honda faktiskt smile

OEM <3
HansN83 x40
28 februari 2010 · 1 209 Inlägg

volvo och mustang har jag alltid gillat fast, aldrig ägt en mustang. men den dagen kanske kommer...

Volvo S40 turbo.
Volvo V70 2,5FT "R- Design" (2011)
cheffer
28 februari 2010 · 1 422 Inlägg

Nissans sportbilar och bmw ligger nog varmast om hjärtat tror jag smile Men gillar många andra också.

Mazda rx7 "WankelPower" (1994)
Saab 9-5 Aero "Sedanen" (2006)
epapower
28 februari 2010 · 593 Inlägg

Volvo alla gånger säger ja bara..

Xaben
28 februari 2010 · 213 Inlägg

alla dyra märken så klart big_smile

Only-volvo
28 februari 2010 · 685 Inlägg

Volvo, men finns även en del andra märken som jag gillar. Men volvo ligger först på listan.

No turbo shit - just real power!
Ford Galaxy "Femtio nyanser av vit" (2001)
Volvo 745 GLE "Slitvargen" (1988)
940R
28 februari 2010 · 1 567 Inlägg

Volvo Porsche osv osv

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
Aerodynamik ...
28 februari 2010 · 7 120 Inlägg

Volvo, favorit bilmärke? Kom igen nu folk, Nissan är lågt nog smile

hangman
28 februari 2010 · 2 174 Inlägg

halv oseriös tråd....alla skriver massor olika som 940R skriver volvo och porsche...jämför dom bilarna, så långt ifrån man kan komma...ena är en traktor och den andra ett tyskt mästerverk.

BMW är märket jag gillar bäst iaf, pga jag har nästan provat allt annat och vill man ha körglädje och komfort så är det bmw som gäller.

kom inte med massor dumma grejer nu du har inte haft det du har inte haft det ....det inte jag har haft, har mina kompisar haft så jag har sett vart det lett..aldrig saab, franska bilar, opel, alfa,fiat i mitt garage iaf.

Volvo_Mannen Volvoskadad
28 februari 2010 · 6 017 Inlägg

hangman skrev:
halv oseriös tråd....alla skriver massor olika som 940R skriver volvo och porsche...jämför dom bilarna, så långt ifrån man kan komma...ena är en traktor och den andra ett tyskt mästerverk.

Varför skulle tråden vara oseriös? Gillar man Volvo och Porsche så gör man väl det?! Eller du kanske ska berätta för oss alla vad man ska ha för favoritmärke?

Jonas
supersupra87 "Just a little 4 cylinder"
28 februari 2010 · 581 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Volvo, favorit bilmärke? Kom igen nu folk, Nissan är lågt nog smile

Haha lol

"Adding power makes you faster on the straights; subtracting weight makes you faster everywhere."
jorgen72
28 februari 2010 ·

hangman skrev:
halv oseriös tråd....alla skriver massor olika som 940R skriver volvo och porsche...jämför dom bilarna, så långt ifrån man kan komma...ena är en traktor och den andra ett tyskt mästerverk.

BMW är märket jag gillar bäst iaf, pga jag har nästan provat allt annat och vill man ha körglädje och komfort så är det bmw som gäller.

kom inte med massor dumma grejer nu du har inte haft det du har inte haft det ....det inte jag har haft, har mina kompisar haft så jag har sett vart det lett..aldrig saab, franska bilar, opel, alfa,fiat i mitt garage iaf.

Är inte en peugeot en fransk bil såg att du har en 206 o saab har du ju också

Senast redigerat av jorgen72 (28 februari 2010)

Volvo_Mannen Volvoskadad
28 februari 2010 · 6 017 Inlägg

jorgen72 skrev:

hangman skrev:
halv oseriös tråd....alla skriver massor olika som 940R skriver volvo och porsche...jämför dom bilarna, så långt ifrån man kan komma...ena är en traktor och den andra ett tyskt mästerverk.

BMW är märket jag gillar bäst iaf, pga jag har nästan provat allt annat och vill man ha körglädje och komfort så är det bmw som gäller.

kom inte med massor dumma grejer nu du har inte haft det du har inte haft det ....det inte jag har haft, har mina kompisar haft så jag har sett vart det lett..aldrig saab, franska bilar, opel, alfa,fiat i mitt garage iaf.

Är inte en peugeot en fransk bil såg att du har en 206 o saab har du ju också

lol

Jonas
pnorberg
28 februari 2010 ·

Kan inte säga att jag har ett favorit märke, det känns fel då jag mer än gärna testar på det flesta märken som finns där ute. Skiter fulla fan i vad andra tycker, bästa sättet är och bilda en egen uppfattning.

Men gillar däremot nästan alla Nissans sportbilar från 70-talet tills nu, finns några undantag men skulle gärna fylla ett garage med speciellt 70-90 tals Nissan sportbilar.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang