Perzzon90 skrev:
Vad tror ni om värdet på denna?
http://www1.garaget.org/archive/106/105 … 387909.jpgBilen är helt fullutrustad då han som ägde den innan mig skulle ha alla extratillbehör som fanns till bilen. Endast 2 ägare, första ägaren var en talkshowartist i USA. Jag importerade den själv efter att ha varit över och kollat på den.
Den har 427hk och inte 404 som övriga corvette C6:or då denna är chippad från fabrik
1 av 200 handbyggda corvette C6:or av denna modell (varav 75 cabbar och 125 targa) ovanligt med denna är att den handbyggdes i numrerade exemplar till samlare och kändisar i USA och tillverkades endast i denna färgkombination. Enda i Sverige av denna modell.
*Sportstolar i kashmirläder
*Tvåfärgade dörrsidor och panel i kashmirläder
*Största navigation
*DVD
*Satellitradio
*Head-up display
*Premium Bose stereo
*Elektriskt justerbar teleskopratt
*El cab
*Daytona sunset orange metallic
*Cab i kashmirtyg
*2010:ans fälgar sitter monterade
*SOS-knapp
och mycket mer utrustning
Nyligen polerad och lackskyddad hos firma.
Som en annan sade så bra, 300k och min högra pungkula.
Hade varit kul att se vad min bil värderas till av er här på garaget

Är en Mazda Rx7 från -97.
Är inom någon vecka nybesiktigad och skattad. Gått ca 8,000mil och motorn renoverades för ca 700 mil sedan. Går ritkigt jämnt och fint!
Motorn är i princip original förutom apexi avgassystem och apexi luftfilter. Sitter en RE-A box som ändrar mappen en aning för att få den lite mer stabil med laddtryck.
Utvändigt sitter det ett komplett Veilsidepaket där vartenda skarv är igenspacklad för att få en clean look. En R-magic vinge, RE-A motorhuv, frogeyes och cup-speglar är även eftermonterat. 19" Mania Monaco fälgar skodda med Cooper 265/30 som är som nya.
Lacken är en mörkgrå färg med flake-effekt. Glittrar fint i solen!
Insidan är snart klar där det tryckts in ett ljudbygge bestående av 4 par 6.5" koax, 6par 6.5" kit, 4st 12" basar i formgjuten låda, 3st DVD-skärmar med mera. En bult-in bur från cusco, endast bågen bakom stolarna, så är inte i vägen det minsta, samt lätt att plocka ur innan besiktning.
Det enda negativa jag märkt av är att den skrapar lite på 5an om man är lite för våldsam när den ska i, vid lugna växlingar inga som helst problem.
Här kommer en bild (finns fler på min sida):
![https://www1.garaget.org/gallery/images/67/66126/66126-ce3d97a6620c06ad3519afd639206af5.jpg]()