Elantran som framgår av min profil. Går som den vore ny. Kamrem bytt enligt servicebok och rullat ca 3000 mil efter det. Hö elhiss gett upp (vajer av) resterande 3 fungerar. Full bok. 17500 mil ca.
AC fungerar och kyler ordentligt. farthållare Servo så klart c-lås SoV på Alufälgar. Vintertofflor är fina friktion. Sommar är mycket fina. 5-ekrade. SD/USB-stereo Drag Drar 0.7 i verklig trafik. 128 Hk
Elantran som framgår av min profil. Går som den vore ny. Kamrem bytt enligt servicebok och rullat ca 3000 mil efter det. Hö elhiss gett upp (vajer av) resterande 3 fungerar. Full bok. 17500 mil ca.
AC fungerar och kyler ordentligt. farthållare Servo så klart c-lås SoV på Alufälgar. Vintertofflor är fina friktion. Sommar är mycket fina. 5-ekrade. SD/USB-stereo Drag Drar 0.7 i verklig trafik. 128 Hk
Vad skulle ni kunnas tänkas ge för min bil 745 turbo-90 med 940 front. Nybess och nyskatt. Halvskinnstolar och svart inredning med elhissar och centrallås Vita blinkers runt om. sommar+vinter däck Bilder finns på min nuvarande bil.
6500kr ?
Tänkte nog 6-7 tkr så du är ju klockrent ute! Fast det irriterar mig att sälja en bil som går som ny med däck och fälgar värda lika mycket som bilen. Säljer den nog i slutet av april då en fungerande AC står högt i kurs. Det är inte så många bilar som kan skryta med det i klassen under 10 papp!
Skämt åtsido, trasig koppling som kostar ett antal tusen, 4 sommardäck kostar 4-5k, rost du inte sett omfattningen av och trasig inredning. AC som inte funkar. Allt detta på en 16 år gammal Golf med 115 hk, och du bjuder 17k? Vad är det jag missat?
En bil i det skicket brukar kosta ett par tusen vid avhämtning.
Smaken e som baken.. Ja de skulle jag för jag tycker att den e värd, ok de med kopplingen va väll rättöverdrivet..?
Även jag tycker nog runt 3-5000.
Ifall kopplingen är nybytt så borde väl bilen vara värd en hel del mer än 3-5000? Det är ju lite samlarvärde också? Bilden är tagen September 2011 när jag köpte bilen och den ser likadan ut nu
Smaken e som baken.. Ja de skulle jag för jag tycker att den e värd, ok de med kopplingen va väll rättöverdrivet..?
Även jag tycker nog runt 3-5000.
Ifall kopplingen är nybytt så borde väl bilen vara värd en hel del mer än 3-5000? Det är ju lite samlarvärde också? Bilden är tagen September 2011 när jag köpte bilen och den ser likadan ut nu
Du skrev ju lameller slut. Men är dessa bytta stiger ju värdet ordentligt!