Brukar du sparka bort snömodd på andras bilar?

dstr
5 mars 2010 · 146 Inlägg

Den här årstiden så samlas ju en hel del is och snömodd bakom däcken på bilen.

Brukar du sparka bort den isklumpen från andras bilar?

Vad hade du gjort om någon helt okänd gjorde det på din bil, medan du satt i?

Aga_Diff Bärs!
5 mars 2010 · 3 456 Inlägg

dstr skrev:
Den här årstiden så samlas ju en hel del is och snömodd bakom däcken på bilen.

Brukar du sparka bort den isklumpen från andras bilar?

Vad hade du gjort om någon helt okänd gjorde det på din bil, medan du satt i?

Absolut inte. Jag hade inte velat att nån sparkade på min bil, så varför skulle jag sparka på någon annans bil?
Hade det hänt mej & jag satt i bilen hade jag frågat vad i h-vete han/hon höll på med.

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
fredde85
5 mars 2010 · 1 798 Inlägg

Naj de brukar jag inte göra o skulle någon göra det på min skulle jag fråga vad den personen höll på med

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer
Timp_GTi
5 mars 2010 · 188 Inlägg

Brukar jag aldrig göra!

Volkswagen Corrado G60 JET "2.0 Eaton-projekt" (1991)
D_Nilsson
5 mars 2010 · 754 Inlägg

Skulle inte göra det på någon annan bil än min egen eller någon bekants. Om någon skulle göra det på min skulle jag inte uppskatta det direkt.

Fast något som jag skulle reagera över mer skulle vara om någon skulle luta sig/vila mot min bil! mad

Senast redigerat av D_Nilsson (5 mars 2010)

Om man skulle ge en europé en motor på 8300 kubik skulle han få ut väldigt mycket mer än 500hk! Vi kan få ut så mycket effekt ur en pennvässare nu för tiden!/Jeremy Clarkson
Porsche Boxster S "987.1" (2006)
Savalito
5 mars 2010 · 168 Inlägg

hah jag brukar iallafall sparka bort dom från andras bilar, tycker det ser så fult ut och misskött med en stor smutsig isklump.

robininfOCUS Med lem
5 mars 2010 · 768 Inlägg

HAHA! Sköön tråd! Nej sparkar inte på andras, men ibland är man bra sugen. Det är ganska härligt o sparka bort på sin egna innan man kör in i garaget. Sparka på nu (på era egna bilar!)  /Robin

Senast redigerat av robininfOCUS (5 mars 2010)

Singel! Stöt på mig, jag är elektriker!
Volvo 242L "Våfflan" (1976)
Volkswagen Golf Variant "Goffe" (2004)
Volkswagen 1200 Typ 1 "Bubblan" (1960)
Volvo_Mannen Volvoskadad
5 mars 2010 · 6 017 Inlägg

Nä varför? Jag försöker alltid spara till så stora skägg som möjligt big_smile

Jonas
Lowpass
5 mars 2010 · 1 224 Inlägg

skön tråd big_smile Om man nu går runt och sparkar bort skägget på okända bilar så är en sak säker, då har man haft mycket att göra denna vinter

i-vtec Do you?
Rock-Star
5 mars 2010 · 2 982 Inlägg

Nej, och hoppas att andra inte gör detsamma på min bil

Pan
5 mars 2010 ·

Volvo_Mannen skrev:
Nä varför? Jag försöker alltid spara till så stora skägg som möjligt big_smile

Blir lite jobbigt när bilen inte kan fjädra in fullt för det är fullt med snö i hjulhuset. Brukar bli så när man är ute och surfar snövallar. Våld och spade så går det bort smile Men låter ju ytterst konstigt att någon okänd sparkar bort det. Kan ju hända att man kör på polaren lite för att jävlas men brukar ju bli lite oseriöst när man är ute och åker vintersläde. Skulle aldrig få¨för mig att pilla på en okänds bil du går ju liksom inte fram till någon och drar upp deras byxor. Ne men du hade dom ju så långt ner.

Slash Saabifierad
5 mars 2010 · 2 026 Inlägg

Jag låter bli. Dock försöker jag ta bort så mycket som möjligt på min egen bil men det växer som ogräs, tar typ 2 minuter så är det där igen (förutsatt att man varit och kört) tongue

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!
nordstromj
5 mars 2010 · 1 772 Inlägg

HAHA, nej.

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
DusanMandick Random Hero
5 mars 2010 · 4 047 Inlägg

nej ja rör inte andras bilar, o hade någon sparkat på min bil hade ja gjort en redig jackie chan roundhouse spark på honom

Dog food lid. Backwards
Audi S4 b8 (2010)
Mortalis VW-nörd?
5 mars 2010 · 4 332 Inlägg

Får inga såna eftersom förr va inte tillverkarna så idiotiska att strunta i stänklappar av designskäl...
Men skulle iaf aldrig få för mig att sparka på någon främmandes bil för att JAG störde mig på deras snö tongue Går heller inte och tvättar grannens bil eller lagar trasiga avgassystem

dstr
5 mars 2010 · 146 Inlägg

Om man gör det på min bruksbil och jag har 1-åriga dottern med och mamma i telefon så får man sig en rejäl utskällning. Hade jag varit själv så hade jag sparkat tillbaka, på hans bil då, dvs gjort en Aschberg.

elvisp Ninja
5 mars 2010 · 174 Inlägg

de är kul å köra på sånna där isklumpar som är ordentligt ishårda och har rammlat av bilarna kan slå rätt så friskt om man har tur smile

Opelmadness German cars, quality and beyond
5 mars 2010 · 8 197 Inlägg

Mortalis skrev:
Får inga såna eftersom förr va inte tillverkarna så idiotiska att strunta i stänklappar av designskäl...
Men skulle iaf aldrig få för mig att sparka på någon främmandes bil för att JAG störde mig på deras snö tongue Går heller inte och tvättar grannens bil eller lagar trasiga avgassystem

Hahahaha, den var fin.. smile

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
Opelmadness German cars, quality and beyond
5 mars 2010 · 8 197 Inlägg

Till TS: Sparkar du på andras bilar ska du hålla dig väldigt långt från min bil. yikes

Senast redigerat av Opelmadness (5 mars 2010)

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Renault Laguna GrandTour Privilége "Baguettexpressen" (2002)
BMW 528iA "Långmilaren" (1999)
TBOC_Razor Kattjäveln åt upp min kyckling!
5 mars 2010 · 6 170 Inlägg

Bara en total idiot skulle få för sig att sparka på någon helt okänds bil....

Jag tar bort hårda klumpar från min egen bil om jag ser det innan jag kör iväg, jag vill inte köra på andras isklumpar och andra vill nog inte köra på mina.


Men jag sparkar inte bort dom utan sätter foten på klumpen och trycker till, man skulle ju fan aldrig förlåta sig själv om man missade eller nått och satte en stor buckla i bilen.....

Försiktighet varar längst ^^;

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang