Inför: Volvo Västerviksträffen 2010, 24 juli

dekagon IT-arkitekt
9 mars 2010 · 36 Inlägg

24/7 är det alltså åter dags för Västerviksträffen, träffen för alla Volvobilar oavsett ålder eller modell!
Inför i år har vi en helt ny webbplats med många nyheter. Vi har redan nu pratat med ett flertal nya samarbetspartners som kommer och gör träffen ännu bättre, fler är på ingående! Vi håller just nu på att även prata med andra klubbar/föreningar/företag, vår idé om att detta ska vara en riktigt trevlig familjefest ska nu alltså bli ännu bättre! I år kommer vi ha mer underhållning än tidigare, mer om det närmare träffdatum, allt kommer heller inte att utannonseras innan träffdatum, lite nyfikenhet och överraskningar sparar vi på big_smile

Besök webbplatsen regelbundet för att se alla uppdateringar som sker och vad som är på gång.
Information om tider, vägbeskrivningar m.m. kommer inom kort.
http://www.vastervikstraffen.se

Tesla Model Y Performance "Ironhide" (2022)
Thedriftking
10 mars 2010 ·

kanske kommer wink

Lowe
10 mars 2010 · 35 Inlägg

Klart man kommer på denna eminenta träff.

//Janne
Volvo-lollungen
10 mars 2010 · 602 Inlägg

jag kommer big_smile kommer det att vara på samma plats som innan med karavan från Volvo?

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
helldisk2001
10 mars 2010 · 18 Inlägg

Jag kommer absolut om barnvakten löser sig vilket jag tror!

Fire-Fox
10 mars 2010 · 632 Inlägg

helldisk2001 skrev:
Jag kommer absolut om barnvakten löser sig vilket jag tror!

Det måste du se till Danne! smile

Vi får göra som förra året och mötas upp på Shell i Söderköping och sedan åka ner tillsammans på denna underbart roliga träff.

Mvh/Tobias

Senast redigerat av Fire-Fox (10 mars 2010)

Kärlek växer inte på träd, den är gul och stavas T-5R :).
Volvo 945 Turbo "Classic" (1998)
Volvo V70N (2003)
T-Andersson
10 mars 2010 · 347 Inlägg

Aldrig vart där..Så det blir nog att åka till! smile

T. Andersson
Volvo S70 2,5T Evolve
helldisk2001
10 mars 2010 · 18 Inlägg

Fire-Fox skrev:

helldisk2001 skrev:
Jag kommer absolut om barnvakten löser sig vilket jag tror!

Det måste du se till Danne! smile

Vi får göra som förra året och mötas upp på Shell i Söderköping och sedan åka ner tillsammans på denna underbart roliga träff.

Mvh/Tobias

Jag ska göra mitt bästa för den här träffen vill jag inte missa!!! Ja precis åka lite karavan igen men utan alla dumma omkörningar kanske... smile Men denna gång får ni boka stuga o stanna kvar!!

buddha88
11 mars 2010 · 274 Inlägg

Aldrig vart på träffen där, så om de går ner en karavan så skulle de va kul o hänga på ner dit, kommer iaf, men roligare o glida ner i en karavan:)

Volvo-lollungen
11 mars 2010 · 602 Inlägg

helldisk2001 skrev:

Fire-Fox skrev:

helldisk2001 skrev:
Jag kommer absolut om barnvakten löser sig vilket jag tror!

Det måste du se till Danne! smile

Vi får göra som förra året och mötas upp på Shell i Söderköping och sedan åka ner tillsammans på denna underbart roliga träff.

Mvh/Tobias

Jag ska göra mitt bästa för den här träffen vill jag inte missa!!! Ja precis åka lite karavan igen men utan alla dumma omkörningar kanske... smile Men denna gång får ni boka stuga o stanna kvar!!

Hänger nog med i er karavan ^^

Volvo S70 "Ragnar" (1997)
Fire-Fox
11 mars 2010 · 632 Inlägg

helldisk2001 skrev:

Fire-Fox skrev:

helldisk2001 skrev:
Jag kommer absolut om barnvakten löser sig vilket jag tror!

Det måste du se till Danne! smile

Vi får göra som förra året och mötas upp på Shell i Söderköping och sedan åka ner tillsammans på denna underbart roliga träff.

Mvh/Tobias

Jag ska göra mitt bästa för den här träffen vill jag inte missa!!! Ja precis åka lite karavan igen men utan alla dumma omkörningar kanske... smile Men denna gång får ni boka stuga o stanna kvar!!

Det tycker jag verkligen. Denna träff är ju ett av årets måsten wink. Självklart ska jag och flickvännen stanna denna gång och hyra en stuga i sköna Västervik.

Mvh/Tobias.

Kärlek växer inte på träd, den är gul och stavas T-5R :).
Volvo 945 Turbo "Classic" (1998)
Volvo V70N (2003)
Fire-Fox
11 mars 2010 · 632 Inlägg

Volvo-lollungen skrev:

helldisk2001 skrev:

Fire-Fox skrev:

Det måste du se till Danne! smile

Vi får göra som förra året och mötas upp på Shell i Söderköping och sedan åka ner tillsammans på denna underbart roliga träff.

Mvh/Tobias

Jag ska göra mitt bästa för den här träffen vill jag inte missa!!! Ja precis åka lite karavan igen men utan alla dumma omkörningar kanske... smile Men denna gång får ni boka stuga o stanna kvar!!

Hänger nog med i er karavan ^^

Gör så smile. Kul att flera vill hänga på.

Mvh

Kärlek växer inte på träd, den är gul och stavas T-5R :).
Volvo 945 Turbo "Classic" (1998)
Volvo V70N (2003)
foborg
3 april 2010 · 332 Inlägg

Det ska man ju åka på me v70in smile Uppsamling på Shell Söderköping för att sedan följas åt i en (laglig) karavan ner låter inte som ett heltokigt förslag tycker jag?

helldisk2001
5 april 2010 · 18 Inlägg

Låter ju hur bra som helst!!

850_GLT
5 april 2010 · 947 Inlägg

jag kommer säkert i år igen smile

Volvo V70 (2012)
Volvo 850 cab "Mr Green" (1995)
buddha88
6 april 2010 · 274 Inlägg

Fire-Fox skrev:

Volvo-lollungen skrev:

helldisk2001 skrev:
Jag ska göra mitt bästa för den här träffen vill jag inte missa!!! Ja precis åka lite karavan igen men utan alla dumma omkörningar kanske... smile Men denna gång får ni boka stuga o stanna kvar!!

Hänger nog med i er karavan ^^

Gör så smile. Kul att flera vill hänga på.

Mvh

Hänger på karavanen me:)

widerberg
6 april 2010 · 46 Inlägg

Kommer vara på plats!!!!! smile

BMW 320D (2009)
ralle_boyen bara för jag hamnar över dig ;D
6 april 2010 · 846 Inlägg

får se om man kommer upp smile !

Volvo 855 t5R "team soundmadness" (1995)
Coffen Håltagare
11 april 2010 · 239 Inlägg

foborg skrev:
Det ska man ju åka på me v70in smile Uppsamling på Shell Söderköping för att sedan följas åt i en (laglig) karavan ner låter inte som ett heltokigt förslag tycker jag?

Tycker det låter som ett bra förslag, förhopningsvis har man fått lappen då big_smile så man slipper chafför tongue

V745
12 april 2010 · 116 Inlägg

Om inget oförutsett inträffar har jag tänkt åka ner till Västervik i sommar. Om så blir fallet så möter jag upp i Söderköping.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang